F**k maan de styrtede {{forumTopicSubject}}
Jaa som over skriften siger ,, ''F**k maan de styrtede'' i kan nok godt regne ud at det var en der styrtede .. Det heledet startede med at Lotte skulle ride min onni Laois Mcdonagh .. Som vi normalt springer baner på 125 på .. Nå men hun skulle så springe på ham idag og det gik også fint nok ,, og han skulle vente på hende ,, detvar et krydes .. Da vi så havde varmet på skulle hun springe en lodret på ham ,, fordi der bliver han for vild .. Så det ville i øve .. De kom rigtig godt på det og springet er 105 cm .. Men så ved han ikke rigtig om han vil alligevel .. Så han tager et extra galop skridt så han kommer for tæt på .. Men hopper så alligevel fordi han ville ikke stoppe .. Så de sprang det .. Men så skete det .. Han kom for tæt på springet og for den øvereste spring mellem forbenene og jeg som står og ser det ,, tænker bare F**K MAAAN !! Det var bare ikkelige det jeg så ,, og jo det ar det jeg så .. Så de begge 2 kom helt ned og ligge ,, og tænkte bare godt han lagde sig ,, så forsigtig .. Fordi det var ligesom han ville rede Lotte .. Men hun ligger så og griner ,, og rejser sig op igen .. Og prøver og sputte alt det sand ud hun fik i munden .. Også stopper hun midt i det hele og siger ''Det er godt nok længe siden jeg har prøvet det her'' også for vi ordnet det hele og bøstet sand af dem begge 2 .. Hun sætter sig op på ham igen ,, og traver rundt på ham for jeg skulle se om han var på nogen måder halt eller øm .. Men ingen ting viste sig på det .. Så kom hun bare til at springe videre .. Men seriøst det så sygt ud ,, også ved hun at hun bare skal hjælpe ham lidt mere i starten .. Det kan jo ikke passe når vi kommer ned i LA og lille MB laver han det der .. Også når vi springer S klasser gør han det bre så fint .. Men er FAND** glad for at der ikke skete nogen af dem noget ..
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 481
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 4 Emner: 8 Svar: 100
nov 2006
Følger: 245 Følgere: 292 Heste: 4 Emner: 507 Svar: 1.773
puha hader at se sådan noget
aug 2005
Følger: 108 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 56 Svar: 407
Nej det ville jeg godt nok heller ikke gøre .. Og slet ikke sådan som de endelig landede .. Det så bare sygt ud .. Så jo det hele fra jorden af ..
aug 2005
Undskyld ,, jeg beklager .. Men det skulle gå lidt stærkt og jeg har ikke lige selv læst det igennem
aug 2005
Taak skal du ha' ,, det skulle bare gå lidt stærkt og har ikke selv læst det i gennem ..
.Men puha jeg fik naver på ,, da jeg så det hele .. Men siger bare godt det begge 2 havde noget på der beskydter dem
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 188
Det er nemt at læse....
aug 2005
Jaa ,, men ikke så højt ,, fordi han skulle slutte af med t godt spring ..
aug 2005
Taak..
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
aug 2005
Neej ,, det tænkte jeg nok .. Men så længe det hvde travet meget rundt og alt mulig ,, ville jeg ha' det .. Han skulle nemlig slutte med en go oplevelse
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Tror jeg så den ude i TBR til deres sidste stævne.. ? kan det passe...
Det så rimelig vildt ud ;s
aug 2005
Haha jaa ,, det gjorde du sikkert ;p
.Men jeg kan love dig for han faktisk ikke rigtig lærte noget af det .. Han er lidt skør ,, skal il at ha' phelham til ham nu .. fordi vi må ikke ride med det bid vi har nu i spring mere .. Efter jul
aug 2005
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Meen at den var så vild eller det så det ud til. Så ikke så godt ud, men der skal sikkert bare træning og atter træning
aug 2005
Taak ,, hans gang er os bare lækker og side på .. Du ligger ikke rigtig mærke til det ballede han laver .. Han skal bare i mget træning .. Og vi øver det lige så stille .. Det i tobøl så os sygt ud ,, ved det godt selv .. Men det var ligesom de andre hidsige ponyer hidsede min mere op ,, og det er nu hidsig nok i forvejen ,, han passer lige til mig ,, Han er min onni med det lille hovede .. Der er mange der siger om det ikke er svært og finde noget til ham siger bare næææh ikke rigtig når nu man stadig kan købe det der hedder shetlænder str .. Eller lille pony så griner de bare af os .. Men der er jo ikke noget med ham .. Kun på en springbane også ude til stævner så bliver han lidt hidsig og det er det ..
F**k maan de styrtede