{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

F**k maan de styrtede {{forumTopicSubject}}

Jaa som over skriften siger ,, ''F**k maan de styrtede'' i kan nok godt regne ud at det var en der styrtede .. Det heledet startede med at Lotte skulle ride min onni Laois Mcdonagh .. Som vi normalt springer baner på 125 på .. Nå men hun skulle så springe på ham idag og det gik også fint nok ,, og han skulle vente på hende ,, detvar et krydes .. Da vi så havde varmet på skulle hun springe en lodret på ham ,, fordi der bliver han for vild .. Så det ville i øve .. De kom rigtig godt på det og springet er 105 cm .. Men så ved han ikke rigtig om han vil alligevel .. Så han tager et extra galop skridt så han kommer for tæt på .. Men hopper så alligevel fordi han ville ikke stoppe .. Så de sprang det .. Men så skete det .. Han kom for tæt på springet og for den øvereste spring mellem forbenene og jeg som står og ser det ,, tænker bare F**K MAAAN !! Det var bare ikkelige det jeg så ,, og jo det ar det jeg så .. Så de begge 2 kom helt ned og ligge ,, og tænkte bare godt han lagde sig ,, så forsigtig .. Fordi det var ligesom han ville rede Lotte .. Men hun ligger så og griner ,, og rejser sig op igen .. Og prøver og sputte alt det sand ud hun fik i munden .. Også stopper hun midt i det hele og siger ''Det er godt nok længe siden jeg har prøvet det her'' også for vi ordnet det hele og bøstet sand af dem begge 2 .. Hun sætter sig op på ham igen ,, og traver rundt på ham for jeg skulle se om han var på nogen måder halt eller øm .. Men ingen ting viste sig på det .. Så kom hun bare til at springe videre .. Men seriøst det så sygt ud ,, også ved hun at hun bare skal hjælpe ham lidt mere i starten .. Det kan jo ikke passe når vi kommer ned i LA og lille MB laver han det der .. Også når vi springer S klasser gør han det bre så fint .. Men er FAND** glad for at der ikke skete nogen af dem noget ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F**k maan de styrtede
Kommentér på:
F**k maan de styrtede

Annonce