{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

åhhh jeg er så stolt af min lille Noa {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Ja Noa er jo min første hest (fik ham i lørdags) og har aldig gået på rideskole eller noget så alt hvad jeg oplever med ham er noget helt spetielt for mig....

og her til aften var jeg så lige ude med en lille natgodbid til ham jeg satte mig i halmen men han gad ikke rigtig at have noget han ville hellere kæles med og det sagde jeg jo ikke nej til :o) og så prøvede jeg at side stille og se hvad han så ville gøre og jeg kunne godt se han ville et eller andet og kort tid efter gabte han en gang og gik 2 skridt fra mig så kigget han ned i halmen og skrabte 2 gange og så lagde han sig ned jeg prøvede at rykke en balle hend til ham og så kløet jeg ham lidt og efter lidt tid rykket jeg en stor balle hend imod ham og sad klods op af ham og så kløet jeg ham under manken og han lagde så hans hoved i min hånd og stille og roligt kunne jeg mærke at hans hoved blev tungere og tungere og til sidst lå han og sov i mine arme... det har jeg aldig prøvt før så nåååå hvor blev jeg glad for det må jo være fordi han er tryk ved mig.... :o)

Ja undskyld men jeg er bare så glad og stolt.... og kunne ikke lade vær med at fortælle det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhhh jeg er så stolt af min lille Noa
Kommentér på:
åhhh jeg er så stolt af min lille Noa

Annonce