192 visninger
|
Oprettet:
Til alle der springer : ) {{forumTopicSubject}}
Hehe jeg har overvejet at springe på Emma..?! Hun har virkelig talent.. Tror i jeg vil syntes godt om spring i forhold til dressuren..? Ved godt at det kommer an på så meget ???..
Men ?.. Er det ikke sjovt?. : P Lærer man ikke meget af det? Er det farligt...???
Har så mange spørgsmål inde i hovedet?!..
Gi lidt grunde til i elsker at springe : ) (Jer der gør det)
maj 2004
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 162 Svar: 978
jul 2004
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 34 Svar: 280
men det er rat sjovt...!
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 112 Svar: 591
Jeg ELSKER at springe! Det meget sjovt, jeg kan også bedre li at springe in at ride dressur!
Jeg har en spring pony/hest. Hun er meget hurtig på en springbane! Men hvis man skal lære at springe er det en god ide at finde en stille og rolig hest!
Jeg tror NÆMT du kan blive bidt af spring ligesom mig!
OM DET ER SJOVT? DET ER MEGA SJOVT! JEG KAN 10 GANGE BEDERE LI AT SPRINGE IN DRESSUR!
Jeg har lært meget af det! Det kræver jo også en del, hvis man skal ride store springstævner, ligsom det også gør i dressur!!!!!
Ja, det kan være farligt! DET ER EN GOD IDE AT RIDE MED SIKKERHEDSVEST!!!!! Jeg styrtede engan med Alexandra! Jeg var hældig, jeg forstrak kun min ene lægmuskel..... Jeg kunne lige så godt have brakket noget!!! Der skete heller ik noget med Alexandra!
Ja det var vist det! Hehe.....
Håber du kan bruge det!!!!
Hel og lykke med springningen!
Krammer....
Ps. Der kan være en lille ulæmpe ved at springe! Man får næmt et meget læt sæde, når man springer! Det kan gå ud over dressuren!!!!!
Tænk lige over det en gang!
Det er jeg da lidt ked af! Jeg har næsten ødelagt mit ''gode'' dressur-sæde!!!!
Til alle der springer : )