Dit mål for 2022 - har den været oppe? {{forumTopicSubject}}
Anette plejer at lave disse - mål for; og hvordan gik dit år 2000
Men jeg har ikke kunne finde den nye;
Hvad er dit mål for 2022 - er den lavet?
Hvis ikke - hvad er så dit mål for 2022?
Mit mål er at få lavet min ridebane lign ich - for pengene hænger ikke på træerne i dag.
Så vil jeg starte med at ride Goldy op igen!
Så skal Sarina gøres klar til ridning - med hjælp fra min søde nabo - ND Horseteam
Ja og så skal der spares penge sammen til at begge tøser kan blive ifolet - hvis alt går vel - men nu må vi se
Hvad er dit mål?
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
Mit mål for 2022 er at få lavet folde og påbegyndt stalden, så der er plads til et par Heste næste år ??
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
Nova skal sendes op til Tom for en kort stund, når han er hjemme igen så skal jeg også vider uddanne ham ??
Hogne skal jeg bare holde lidt i gang i ny og næ, ellers har jeg ikke planer på heste fronten, ville gerne stævner men med 2 heste der ikke har prøvet meget ig en gammel dreng må det ventes ??
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 174 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
Min gamle blev aflivet i 2020 grundet EOTRH, og grundet studie osv. har der ikke været tid og råd til en ny. Har haft lidt hest i mit liv gennem mit arbejde som medhjælper til ridefysioterapi, når jeg lige har været hjemme som afløser, og det er blevet til flere timer, nu hvor jeg har færdiggjort studiet, men jeg vil stadig gerne finde en part eller investere i min egen. Nu starter jeg i job til april, og håber sådan at jeg får mulighed for det så - det vil helt klart også hjælpe på at skabe et socialt netværk i en ny by, hvis jeg kan komme i en stald i min fritid
dec 2019
Følger: 7 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 21
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
Jeg er på et hold i Agria og DRF's VM holdturnering, og som det ser ud nu, kommer jeg - og mit hold - også afsted til finalen
Derudover håber jeg på at få startet en 100 cm springklasse på min sportsko. Vi er dog ved at være ret gode til at ride 90 cm, så det er ikke utænkeligt
aug 2020
Følger: 10 Følgere: 106 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 246
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
Jeg måtte, i starten af december, tage den svære beslutning om at give min Dolcemus fred, gigt i begge forben og det var ikke længere muligt at holde ham smertefri.
Efter en meget kort tænkepause, besluttede jeg at der skulle en ny hest ind igen.
Jeg faldt hurtigt over en annonce der lød lovende. Hurtigt fik jeg arrangeret en tur til Fyn for at prøve hende. Jeg blev forelsket lige på stedet, mod al sund fornuft. Jeg prøvede et par stykke mere på min tur på Fyn og Sønderjylland. Efter en overnatning, aftalte jeg endnu en prøvetur. Nu var jeg helt solgt, Salina skulle hjem til mig.
Men at få en hest gennem dyrlæge mellem jul og nytår, var ikke nogen nem opgave, men det lykkedes. D. 29 december hentede jeg min ny hest.
Salina er nu 7 år og har ikke så meget erfaring, hun er kåret, fået 2 føl og nu skal hun igang med livet som ridehest hos mig.
Jeg håber at 2022 giver os mulighed for at komme ud og få startet lidt, komme lidt i skoven og bare nyde hinandens selskab.
For de interesserede er Salina forædlet Oldenborg efter Atlètico af Egense med Højvangs Strauss som morfar. Og 175cm i stang.
dec 2005
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 87 Svar: 335
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
Jo jeg oprettede mit emne d. 11 december 2021
Så jo jo jeg hænger på ??
Vh Annette
Dit mål for 2022 - har den været oppe?