{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Traktor stjålet- det der kunne ha sket {{forumTopicSubject}}

Hold da ferie. Sidder hjemme i dag da jeg har fri. Min udlejer har lige sendt en sms.

I går da hun var i stalden og nat fodre deres tre heste - (vores den brogede går stadig ude med deres lille blandings pony- den røde er i tilridning.) følte hun der gik nogen bag hende. Hun skyndte sig ind- men de sad og grinte lidt af det da de alligevel ikk troede der egentlig var nogen. Her til morgen da de står op og går ud er begge markerne massekreret, indhegningerne kørt ned og hestenes lille hus er smadret.

Jeg skynder mig selvfølgelig at skrive tilbage - HVA MED DE TO SMÅ AF VORES! Der er heldigvis ikk sket dem noget. De er pt. skilt fra flokken pga. nogle problemer med vores lille brogede og den gamle hoppe, i sammenhæng med at der er kommet en 3 hoppe hjem at stå. De går på en lille bitte fold for enden af den ene af de store der nu er lagt ned- og der har dem i traktoren heldigvis ikk været nede! Havde vores den røde nu været hjemme 8hvilket jeg pt er glad for han ikk er) hvilket han ellers skulle ha været - han skulle ha været hentet fra tilriding i går, men pga problemer skal han have en mdr mere. Så havde de gået på den store eller mellemstore fold sikkert- og hvem ved hva der kunne have været sket så Jeg er bare så GAL Og jeg er så chokeret over at det er sket selvom jeg efterhånden har fundet ud af den slags desværre sker.

Hold da k*ft hvor er det nu godt den røde skulle blive længere i tilridningen end forventet.

Sidder bare og er målløs og føler en masse uro, afsky og irritation og hva har vi.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traktor stjålet- det der kunne ha sket
  • #1   18. okt 2007 folk er bare hjerneløse 0_o

• #2   18. okt 2007 sygt ! !

• #3   18. okt 2007 Jamen jeg sidder bare og kan ikk lade være at tænke på, at var det ikk fordi den nye hoppe var kommet hjem - eller min stadig var i tilridning havde der gået heste på folden!!!! Freja er endnu ikk fordikret da vi ikk var sikre på vi kunne komme gennem bøjeprøven pga benproblemer mv. Og der er ikk lige 3000 kr ekstra til røntgen. Men det er jo ikk bare det. Hestene kunne ha lagt på marken og lidt hele natten, for de har slet ikk kunnet høre det i huset op til marken. Man må da være sindssyg at gøre sådan noget! Jeg er helt rundt på gulvet og får kuldegysninger når jeg tænker på det. Det er da bizart! Jeg er så gal og fyldt med væmmelse lige nu.

• #4   18. okt 2007 Sygt!!!!

• #6   18. okt 2007 Ej de er da total syg i hovde dem der gjorder det. Men hvorfor har ejeren os lag nøglerne sidde i??

• #7   18. okt 2007 Der har ikk været nøgler i som man ellers ofte lader det være på landet. Den er kortsluttet. De snakkede om den måske kunne ha kortsluttet sig selv - men da den ikk stod i gear må der jo være nogen der har sat den i gear for det var den da de fandt den. Og jo der er nogen på stedet, men hverken dem el. hunde har hørt/registreret at der er sket noget i nat. Udlejer følte dog i går sent om aftenen at der var nogen der måske gik efter hende dernede i mørket men skyndte sig ind - og så tænker man jo som sådan ikk lige over at dette kunne være sket dagen efter. Det er jo ikk alm. hverdagskost for nogen.

Kommentér på:
Traktor stjålet- det der kunne ha sket

Annonce