664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Fixe man Fixe man

Hej HG smiley

Jeg står i den situation at min ene part har en god lang man, som er voldsomt filtret, jeg har forsøgt at børste den meget let ud meeeeeen frieser man der sjældent bliver filtreret er sku ikke nem at fixe synes jeg, jeg ved ikke hel hvordan jeg skal få det fixet, havde det været min egen hest havde jeg nok bare klippet manen men det kan jeg ikke tillade mig smiley

Hva har i af råd?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fixe man
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #1   25. jan 2022 Showshine, også børste, også flette. Så holder det nogenlunde.

Også del manen op i små sektioner når du børster smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#2   25. jan 2022 tilføjelse:
    Når du børster manen, så tag, som sagt små totter, og start fra bunden med at børste. også kør langsomt opad i små bider

• #3   25. jan 2022 Puha det kommer til at tage tid, håber jeg har nok showshine i så fald ??

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#4   25. jan 2022 jeps, det tager lang tid. Men det er også et kæmpe arbejde at vedligeholde en lang man. smiley

• #5   25. jan 2022 Jeg synes ponyen dengang var nem at holde, men husker godt de andre ponyers man var det rene helved at holde ??

• #6   25. jan 2022 Frieser man krøller gerne let og som de andre skriver, så en tot ad gangen. Du kan, når du er kommet igennem det hele, lave fletninger, så manen holder bedre og ikke så let filtre sammen igen. Men ja masser af Showshine. Til sommer, når det er varmt og muligt, at vaske ( måske der er mulighed for at vaske i stalden nu? ) så kan du bruge balsam efter shampooen. Det holder også lidt på hårpragten, så det ikke blir så let filteret igen.

• #7   25. jan 2022 Skal jeg have fat i noget bestemt balsam, har aldrig brugt balsam på hest før ??

• #8   25. jan 2022 Det vigtigste er masser af shoeshine.
    Om du bruger Day and Carr eller et tilfældigt produkt betyder nok ikke det store??
    Og så start for enden, og arbejd dig op.

Balsam? Tag enhver med astma og allergi mærket.
    Bland en del balsam (eller shampoo) med tre dele vand - ellers overdosere man meget nemt.

• #9   25. jan 2022 super tak alle sammen, jeg får fixet manen på den sorte herre når jeg har mulighed for det smiley

• #10   25. jan 2022 Masser af showshine - og tålmodighed smiley
    Jeg kan på det varmeste anbefale Cowboy Magic super bodyshine, som jeg til dagligt bruger i man og tykke haler på Shire, Tinker, Ardennere osv samt min egen smiley

• #11   25. jan 2022 Vi garder (nok nærmere mig) os med masser af tålmodighed ??

• #12   26. jan 2022 Altså min veninde har bare brugt en alm billig balsam til hendes hest med man, der krøller

Kommentér på:
Fixe man

Annonce