187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

God/Dårlig? God/Dårlig?

Kunne godt tænke mig at høre hvad I synes i er gode/dårlige til med hensyn til ridningen? Er der noget, i bare aldrig lærer, eller noget i altid for ros for? Noget du endelig er kommet af med, eller noget du virkelig kæmper for at kunne? Fortæl!

Selv sidder jeg og krummer mig sammen i galoppen. Jeg læner mig ned og tilbage, og glemmer at drive med benene. Det samme i nedsidning. Det tror jeg aldrig jeg lærer! Men jeg må jo prøve =)

Så synes jeg til gengæld jeg klarer det med at sidde ordentligt ret godt. Men måske er det bare mig? Det får jeg i hvert fald sjældent rettelser ved (med untagelse af ovenævnte)

Jeg kunne SÅ godt tænke mig at lære Klaus at blive lidt mere smidig, og gå samlet. Men som den rideskolehest han er, går han stift og lige, uden at træde ind under sig, eller gøre noget af det, en dressurhest kan. Med tiden (og masser af vilje og tålmodighed fra begge sider) er han dog begyndt at søge ned. Men det er kun halvvejs første skridt!

Hvad med jer?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God/Dårlig?
  • #1   24. nov 2004 UPS

jeg læner mig ned og frem!

• #2   24. nov 2004 Hmm.. Jeg læner mig frem og slipper tøjlen ganske lidt når jeg laver galopanspring, men det er jeg godt på vej til at lære, mener jeg selv =) Der er sket meget fremskridt.. =)

• #3   24. nov 2004 Hejsa...

Min ridelærer råber til mig tit "Ind med knæene og fødderne, op med hovedet"

Jeg for tit ros fordi jeg sidder stille med mine hænder og sidder pænt med selve opstillingen...
    Får altid "Super" med på vejen..

Jeg øver at Connor skal gå kontra galop, Schenkelvigning (men det kan han snart) og versade...!
    Det er specielt kontra galoppen der er svær...!

Knus!

• #5   24. nov 2004 Jaaaa hva ska jeg sige smiley
    Jeg har fantastiske problemer med "vores" gallop....det lykkes at tvinge migselv op af sadlen så jeg ik kan komme til at drive fremad og beholde Kandis i Gallop. (stort problem) men der er råd som min underviser siger smiley
    Du ska bare ride uden bøjler i 15-20 min så ska du nok blive i sadlen smiley og ganske rigtigt, så hjælper det sku.... (men det ka gøre ondt smiley )
    Derudover har jeg masser af andre problemer men der er slet ik nok skriveplads her, men har vi ik alle nogle småfejl, som bare er svære at komme af med?
    Det var ordene fra mig indtil videre
    Og held og lykke Nanna smiley
    Knus Lilan

• #6   24. nov 2004 Og folk sigerr næsten altid "Hun er jo limet til sadlen, lige meget hva den hest laver med hende"

Såå det tager jeg som noget godt..!

Knus!

• #7   24. nov 2004 Louise: Se lii mit profil billede... ;o)

• #8   24. nov 2004 Jeg ved godt at jeg skal lægge vægten kraftigt i hælene, og træde godt ned, men jeg falder altid sammen smiley

• #10   24. nov 2004 Hmmmm.... Ros.... Jeg får tidt ros for at kunne side fast og roligt på en hest når den bliver forskrekket og løber afsted med en... og når de/den laver bukkespring o.s.v

Hvad der er dårligt .... ehmmm...Nok min stilling... jeg er meget svej rygget, så jeg sidder meget frem istedet for midt... eller hvad man kan kalde det....
    Det der er træls ved ridning på freja er hendes gallop... hun kan gallopere skide pænt sidelans men nogen gange når vi rider på langside vil jeg sige at der er halt gallop og halvt trav.....

Hvad der er dårligt ved falcon, er at han er så hissig at han ikke kan slappe af i gallop.... og nogen gange heller ik i trav, men han er ved at lære traven , gallopen er vi ik kommet til endnu......

Knussssssss

• #12   25. nov 2004 har det med at ride med for lange tøjler, så det ender med at hænderne sidder helt inde ved maven (Ikke særligt smart), der udover har jeg det med at trække benet opad når jeg laver schenkelvigninger.

Dog får jeg altid at vide at opstillingen er god, (bortset fra at jeg kigger for meget nedad.), og at jeg sidder naturligt og afslappet.

Kommentér på:
God/Dårlig?

Annonce