{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loven
  • #1   23. sep 2007 De skal være inde den 1. oktober, medmindre det r islænder og shetlænder eller det er låskur.

• #2   23. sep 2007 synes altså det er noget pjat det der med "medmindre det er islænder eller shetlænder"
    de kan sku også fryse... og en nordbakke er da lige så hårdfør som en islænder!?
    bavl siger jeg bare... så skulle de da os ha sagt; "og hvis hesten har vinterdækken på må den os være ude om natten"
    det der med at der er specielle racer (ja ved godt at islænder og shetlænder er skabt til at være ude) som må dit og dat som andre heste ikke må det synes jeg altså er noget pjat.
    bare lige en udslyngning.
    jeg har selv redet islænder, OG nordbakke, og ærligt talt så fik den nordbakke sku ligeså meget vinterpels som islænderne gjorde.

• #3   23. sep 2007 og forresten så skal hesten sku nok selv sørge for vinterpels hvis den har brug for det... en islænder der ikke fryser, danner heller ikke vinterpels på samme måde. og sådan er det også med en shetlænder. og en dansk varmblod der har brug for vinterpels, skal nok få groet en fin vinterpels i takt med at vejret bliver koldere.

• #4   23. sep 2007 Say what!!!!

Er der kommet ny lov for det nu også??

Synes da det er total onsvag... Nu har jeg ung hest og hvis vejret er til et og det ikke fryser om natten ja så dør de ikke af og stå ude om natten uanset om der er læ skuer eller ej...

De kommer ind når vejret ikke er til det self og når det er koldt om natten, men når vejret er som det er nu her så har de bedre af og være ude end inde...

• #5   23. sep 2007 medmindre de har et godt hårlag der kan klare vejret, står der vist i loven..

• #6   23. sep 2007 det har alle heste da.. ellers er det da ganske naturligt de får dækken på hvis de ikke sætter hår lag til det...

• #7   23. sep 2007 Jeg mener nu loven om læskur har været der længe.. hestene skal have mulighed for at komme i læ, i dårligt vejr.. Vidste så ikke der var en lov om hvornår de skulle stå inde om natten... nu er det også et træls vejr i år..

Kommentér på:
Loven

Annonce