{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Jits blev midlertidig mor til en kalv {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom ud på folden her til morgen virkede Jits meget sløj og ville ligge ned hele tiden, så jeg trak hende på stald. Vi havde fået en kalv i nat som kom ind i boksen ved siden af. Men det passede absolut ikke kalven, og da boksene jo ikke er lavet beregnet på kalve, hoppede den lille kalv ind til Jits, fuldt overbevist om at det var hendes mor.
Da jeg havde givet kalven dens mælk skulle den jo lige se om den ikke kunne finde noget mere hos Jits. Den har bare lige taget fejl af hvilken ende den skulle lede her, ikke at det ville gøre noget forskel, da Jits først får mælk i patterne til foråret, hvor hun gerne skulle få sig et føl af samme farve som kalven.

Så længe de ikke kildede alt for meget, så det faktisk ikke ud til at Jits havde noget imod det. Hun var i alt fald rigtig god til at passe på den lille, og ikke træde på den

Efter lidt tid blev kalven træt, og følte sig helt tryg ved at smide sig midt i boksen, hvor den blev liggende indtil jeg kom for at lukke Jits ud inden jeg gik ind, da hun så helt frist ud igen, og ikke havde lagt ned i boksen overhovedet. Da Jits havde fået grime på, og stod ved lågen og ventede på at komme ud, mens jeg ventede på at Morten blev færdig til at hjælpe, så jeg kunne se hvordan hun gik. Havde kalven fået sig rejst og stod ved siden af Jits og ventede, som havde det været hendes føl. I det vi var klar til at lukke hende ud, skulle kalve lige gøre endnu et forsøg på at finde mælk, de opgi´r ikke så let sådan nogle

I kan se billeder af det i mit fotoalbum

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jits blev midlertidig mor til en kalv
Kommentér på:
Jits blev midlertidig mor til en kalv

Annonce