{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.026 visninger | Oprettet:

Opstaldning fyn - fuldpas {{forumTopicSubject}}

Hej!

Hvilke stalde kender folk her på fyn, som tilbyder fuldpas? ??

Jeg er på jagt efter nyt sted, men synes godt nok det er svært.. Har følgende krav:

- Minimum ridebane, som kan bruges hele året
- Halm/frøgræs/hø/wrap på folden
- 10 kg wrap i boksen, eller mulighed for at tilkøbe mere.
- maks 30 min fra Odense.
- Fuldpas (ind/ud luk alle dage, mugning MINIMUM alle hverdage - og gerne weekend også)
- Lang foldtid, minimum 9 til 15 i vinterhalvåret
- Ikke rideskole!

Derudover ville det være lækkert med gode turmuligheder ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning fyn - fuldpas
  • #1   10. jan 2021
    Har du kigget i facebook grupperne ?
    Der er en del steder der kan overholde det.

Tjek evt. https://danskopstaldning.dk/find-opstaldning

• #2   10. jan 2021 Har kigget på Facebook, men har haft kigget det igennem så mange gange nu at jeg har stirret mig blind ??

Har også tjekket dansk opstaldning ud :)??

• #3   10. jan 2021
    Der er ret mange der opfylder dine krav både på Facebook og på Opstaldningssiden.
    ½ time fra Odense, så har man super gode muligheder for opstaldning.

Jeg kunne finde en masse da jeg søgte, tæt på Odense, her nede på Sydfyn er der langt imellem dem, især hvis man har lidt krav.
    Dine krav er meget simple og normale, så det er let og finde.

• #4   10. jan 2021 Gartnergården I Ringe ved Nanna er et super dejligt sted. De har en side på Facebook.

• #5   10. jan 2021 Jeg kender en del steder i Odense - jeg står selv opstaldet privat 15 min fra banegården i bil, - med både ridehus, store folde, store bokse, vinduer, stor udendørs bane, roundpen osv.

Generelt er problemet på Fyn, at hvis det er tæt på Odense, så er der ikke ret mange gode folde smiley smiley Eks. ODIN og Fyns Rideklub har frimærkefolde og ret begrænset foldtid. Turmuligheder kan også være ret begrænset, dog kan man godt finde nogle steder, hvor der er smiley Her har vi kun ridestier på området langs foldene, men har man trailer, så er der ikke så mere end 10-15 min til både Elmelundskoven og Langesøskoven skoven smiley

Hvad er dine tanker om pris? smiley Det er nok det, der afgør, hvad muligheder man har til et vist niveau. Nu er dine krav meget rimelige - jeg er selv meget kræsen, og det har været meget begrænset, hvad der var af steder, som opfyldte min ønskeliste (og det uanset, at der ikke var sat en bagkant på prisen).

• #6   10. jan 2021 Helst under de 3000.

Jeg synes også jeg kan finde en del steder, de fleste steder oplever jeg så bare at der ikke er strå på folden

• #7   11. jan 2021
    Har du spurgt til det med grovfoder på stederne? De fleste steder kan man betale sig fra at få det på folden eller fx hvis man selv putter det ud på folden eller selv indkøber.

De fleste annoncer kommer ikke altid rundt om alle ting, så jeg plejer bare og spørge ind hvis jeg synes der mangler info om noget.

• #8   11. jan 2021 Krikken: har spurgt de fleste steder, og de fleste steder tillader man selv putter det ud - men synes det ville være "spild" af penge hvis jeg ligger hø på en fold med 3 andre heste f.eks. Og jeg så er den eneste der smider hø derud.

Og jeg ønsker helst ikke ene fold til ham.

Kommentér på:
Opstaldning fyn - fuldpas

Annonce