Opstaldning fyn - fuldpas {{forumTopicSubject}}
Hej!
Hvilke stalde kender folk her på fyn, som tilbyder fuldpas? ??
Jeg er på jagt efter nyt sted, men synes godt nok det er svært.. Har følgende krav:
- Minimum ridebane, som kan bruges hele året
- Halm/frøgræs/hø/wrap på folden
- 10 kg wrap i boksen, eller mulighed for at tilkøbe mere.
- maks 30 min fra Odense.
- Fuldpas (ind/ud luk alle dage, mugning MINIMUM alle hverdage - og gerne weekend også)
- Lang foldtid, minimum 9 til 15 i vinterhalvåret
- Ikke rideskole!
Derudover ville det være lækkert med gode turmuligheder ??
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Har du kigget i facebook grupperne ?
Der er en del steder der kan overholde det.
Tjek evt. https://danskopstaldning.dk/find-opstaldning
okt 2014
Følger: 44 Følgere: 526 Heste: 4 Emner: 148 Svar: 538
Har også tjekket dansk opstaldning ud :)??
sep 2007
Der er ret mange der opfylder dine krav både på Facebook og på Opstaldningssiden.
½ time fra Odense, så har man super gode muligheder for opstaldning.
Jeg kunne finde en masse da jeg søgte, tæt på Odense, her nede på Sydfyn er der langt imellem dem, især hvis man har lidt krav.
Dine krav er meget simple og normale, så det er let og finde.
sep 2009
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 168
jul 2008
Følger: 65 Følgere: 67 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 2.556
Generelt er problemet på Fyn, at hvis det er tæt på Odense, så er der ikke ret mange gode folde Eks. ODIN og Fyns Rideklub har frimærkefolde og ret begrænset foldtid. Turmuligheder kan også være ret begrænset, dog kan man godt finde nogle steder, hvor der er Her har vi kun ridestier på området langs foldene, men har man trailer, så er der ikke så mere end 10-15 min til både Elmelundskoven og Langesøskoven skoven
Hvad er dine tanker om pris? Det er nok det, der afgør, hvad muligheder man har til et vist niveau. Nu er dine krav meget rimelige - jeg er selv meget kræsen, og det har været meget begrænset, hvad der var af steder, som opfyldte min ønskeliste (og det uanset, at der ikke var sat en bagkant på prisen).
okt 2014
Jeg synes også jeg kan finde en del steder, de fleste steder oplever jeg så bare at der ikke er strå på folden
sep 2007
Har du spurgt til det med grovfoder på stederne? De fleste steder kan man betale sig fra at få det på folden eller fx hvis man selv putter det ud på folden eller selv indkøber.
De fleste annoncer kommer ikke altid rundt om alle ting, så jeg plejer bare og spørge ind hvis jeg synes der mangler info om noget.
okt 2014
Og jeg ønsker helst ikke ene fold til ham.
Opstaldning fyn - fuldpas