angående stemmer {{forumTopicSubject}}
jeg har ligr fået oprette hest herinde og kigge lidt på folks heste, syntes det er utrolig som folk snakker grimt. kan godt forstå at folk ikke vil have 1 taller men derfor behøver man vel ikke at skrive grimt eller er det bare mig???
Så har jeg se et par steder at folk spørg om hvorfor de kun har fået 5 det er da flot at få et 5 tal eller er det også mig??
Tør næsten ikke at begynde at give karakter hvis folk bliver så sure over det.. og vel ikke sjovt hvis alle heste kun skal have 7 taller så kunne man jo ligseså godt slette de andre tal:-)
kan ikke finde ud af at linke sider men fandt blandt andet den her
HAAALOOOOOO
Fatsvage kvindemenneske... hvorfor skal min dejlige ponZ har et 1 tal......? helt ærlgt... prøv lii at ta og styr dig og få fingeren ud og kom med en begrundelse.... sådan behandler man kraft ædeme ikke miin pony........ Jeg har faktisk ret ondt at dine ellers rigtig smukke og dejlige ponyer at de ska ha sådan en ejer....
syntes det er grimt skrevet
jul 2004
Følger: 176 Følgere: 180 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 1.142
Der har været meget oppe omkring sproget og behandlingen af andre herinde.. Jeg stemmer meget sjældent..
jul 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 804
1 = Lav (Ikke god, men ingen grund til at blive sur)
2 = under middel (er lige under hvad man definerer som god, stadig inden grund til at blive sur)
3 = Middel (god, standard, slet ingen grund til at blive sur, da dette jo er gennemsnit/normail/standard/osv...)
4 = Over middel (Mere end hvad man definerer som god - bedre, smukkere, osv. Hvis man bliver sur over det er man altså meget sårbar)
5 = meget god (Virkelig smuk/sød/pæn/nuttet hest. Man skal da ikke blive sur over at få det, som egentlig er højeste karakter)
7 = SÆRKLASSE! Selvom det egentlig er blevet standardkarakteren, er 7 for en særklasses hest - altså den virkelige drømmehest
Desværre er der mange der bare ikke lever op til den skala
angående stemmer