{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Dani C
Dani C
Emner: 1

Spørgesmål {{forumTopicSubject}}

Vi er fire elever fra H.C. Ørsted gymnasie, som er i gang med at lave en opgave i samfundsfag angående normer. Vi ville, derfor hører om i kunne tænke jer at svare på nogle af de følgende spørsmål:

Snakker man kun om heste inde på hestegalleri.dk?
Hvordan ville i reagere, hvis nogle skrev om noget irrelevant?
Er der nogle, der er mere troværdige end andre, når de svare tilbage på spørgsmål?
Er der nogle, der ses som eksperter?
Hvordan er stemningen, når folk er uenige?

Mvh fire gymnasieelever

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgesmål
  • #1   15. dec 2020 Der snakkes om heste - og andre ting.
    Se fx andre tråde igennem.

Der er ikke officielle eksperter, vi er jo relativt anonyme, andre brugere ved ikke om de taler med en 14 års pige, en med 14 års erfaring i ridning på VM niveau eller en 14 meter høj skovtrold.

Hvis folk er dumme at høre på, er der en knap med "følg ikke" funktion.
    Den kan jeg godt trykke på, så må folk være dumme alene - så nynner jeg bare "Let it Go" fra Frozen og forklare sagen for min hund.
    Meget klog hund. Hun siger mig sjældent imod - fraset "jo mor, vi skal da ud og grave i haven efter mosegrise... Og hunde har SÅ godt af mange godbidder! Nej, ikke rester af bru kål, dentastix..."

Hvis folk er meget heste irrelevante, så får de dumme svar.
    Fx engang havde en journalist efterspurgt holdninger til abort, hun fiskede efter et konfliktfyldt svar.
    En bruger svarede at hun var imod avl på grønt pas, så naturligvis skulle hoppen have skylt børen ud... Siden det var en hesteside måtte det være det man mente?

Skal jeg have en ny hest - den type spørgsmål har mange sympati for her.

Som I alt andet internet debat vælger du svar muligheder efter det forum du spørger i

• #2   15. dec 2020 Generelt er det heste, der spørges om. Men der er masser af andre emner, som man ligger under Of Topic.
    Eks, jeg mistede min kat til kræft for lidt over en mrd siden. Jeg får ikke katten tilbage ved, at fortælle om det her inde, men jeg kom af med min frustration og fik sorgen bearbejdet, samt lidt digital omsorg fra andre, der også har mistet et kæledyr til kræft.
    Trolls findes alle vejene og vi spotter dem ret hurtigt. De har som regel et udtalt behov for, at provokere, men når de blir opdaget, syntes de ikke det er sjovt mere og så forlade de os, som regel, igen. Sære personager, med sjove lyster som, at ødelægge dyre sko, finder vi også herinde, men de er her som regel, heller, ikke ret længe. Nogen tror Forum er til reklamer for alt muligt, lige fra spil og til svindelannoncer. Der har vi heldigvis ANMELD knappen og så ryger de helt ud.
    Der er også mange, der som dig, bruger vores forum til undersøgelser. Dem besvare vi også og gir gerne kritik med på vejen, hvis ikke den er opbygget så den er til, at besvare.
    Bølgerne kan godt gå højt, men jeg syntes ikke stemningen går fløjten.
    Der er vist ingen, der anser sig som mere ekspert end andre. Vi har alle forskellig baggrund for, at holde hest og vi ser alle mulige hestemennesker herinde, som der findes grene i rideverdenen/ hestehold. Der er dem der rider på højt plan og dem der køre med shetlænder for vogn og også nogen som mig, der ikke rider, men har heste for hestens skyld. Så alt i alt er Forum for alle. Også dig.

Kommentér på:
Spørgesmål

Annonce