{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Dækkener med "puder" {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og investere i i et nyt vinterdækken til ponyen. I den forbindelse har jeg kigget på dækkener med puder ved manken, da jeg synes, at dækkener alligevel lægger et ret stort pres på manken. Jeg har kig på Premier Equine og Weatherbeeta. Er der nogen, der har erfaring med disse dækkener?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækkener med "puder"
  • #1   29. nov 2020 Jeg kendte en familie med 2 heste.
    De brugte kun weatherbeeta.
    De havde en pony og en stor hest.
    Har hørt at weatherbeeta har en rigtig god pasform. Men jeg har aldrig selv prøvet det.

• #2   29. nov 2020 Jeg bruger Trinity dækkener, de er super gode????

• #4   29. nov 2020 Jeg er glad for det ene weatherbeate dækken jeg har.

Mvh Charlotte

• #5   29. nov 2020 Jeg har både Premier Equines Lucanta-liner og ellers stort set alle både udedækkener og linere fra Trinity.

Trinitys pasform er klart bedst til min hest, og det ligger bare mega godt, er pænt, ultra vandtæt og min hest er aldrig klemt v. manken mere smiley Han er heller aldrig slidt på bringen. Prismæssigt synes jeg, de er rigtig fine og egentligt billige ift. kvaliteten - men holder selvfølgelig ikke evigt. Der er elastik foran, så dækkenet kan give sig, når hestene græsser.

Rigtig god tanke at have m. puderne. Min hest kan ikke tåle, at de trykker ham der smiley Så han har ikke andet, og det er SÅ vigtigt, man har fokus på deres dækkener. Det er virkeligt mange timer, de står med dem. Jeg snakkede med hans fys/osteopat om det, og hun sagde også, at hun så SÅ mange flere spændinger på hestene i dækkensæsonerne i de områder, hvor dækkenerne slider mest. Tankevækkende.

Smider et billede med - min med Trinitydækkenet står forrest smiley

profilbillede
  • #6   29. nov 2020 Jeg køber nærmest udelukkende weatherbeeta eller bucas til min

Det mere lækkert at røre ved og håndterer end andre dækkender jeg har haft

• #7   30. nov 2020 Jeg kan klart anbefale Weatherbeeta, det har super pasform! Jeg skiftede mine dækner ud til WB efter jeg tilfældigt valgte sådan et fordi det var på bud.
    Og jeg tænker at de næste heste jeg skal have også får dem, hvis de har behov for dækken.

Kommentér på:
Dækkener med "puder"

Annonce