240 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Er min hest syg? Er min hest syg?

Jeg var til spring for første gang i et halvt år i dag og det gik virkelig godt. Men mens jeg sidder på ham giver han sig til at tisse og han bliver ved og ved. Så rider vi videre, men stopper op cirka syv gange for at gøre det. Da vi kommer ind i stalden fortsætter han og gør det også på vej hjem i traileren og da han kommer i sin boks.

Han virker frisk nok og spiser også, men undrer mig over at han hele tiden bliver med at skulle tisse. Han gør det normalt sjælent, i hvert fald ikke når der sidder rytter på ham, så vil høre om der er nogle som har oplevet det før?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er min hest syg?
  • #1   3. sep 2007 jeg ved ikke om sådan noget kommre pludseligt, men jeg kendte en hest som netop tissede konstant og den hvade vist sukker syge (:

• #3   3. sep 2007 Min kan finde på at gøre det hvis han er lidt utryg, som fx første gang vi red på stranden...
    Men vær opmærksom på om det fortsætter, det kan jo være infektion i urinvejene, diabetes og andet sygdom..

• #4   3. sep 2007
    Amadeo har ALDRIG tisset med rytter på i de 5 år jeg havde ham. Men en dag til springundervisning tissede han MINDST 7 gange, der har ikke været noget før elelr siden.. hehe

Mistænkte ham for blærebetændelse, men han havde det helt fint, og gjorde det ikke siden.

• #5   3. sep 2007 Mange tak for jeres svar. Tænkte selv på om det er nyreslag, men så ville han ikke kunne hoppe så godt som han gjorde i dag. Og han har hverken svedt eller rystet. Så tror ikke det er det, men hvis det fotrsætter ringer jeg nok til dyrlægen i morgen.

Kommentér på:
Er min hest syg?

Annonce