{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

velkommen / afvise = fatter det ikk {{forumTopicSubject}}

hvordan er det folk byder velkommen og afviser.. en med 1 billede og ingen tekst har så flere velkomxst point end afviste.

men en med 6 billeder og rimelig tekst skal stadig afvise ??

hmm forstår det ikk helt. det sku for let af få falske heste ind

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  velkommen / afvise = fatter det ikk
  • #1   31. aug 2007 jeg forstår det heller ikke altid...sidste dag lagde jeg omkring 18 billeder ind forskellige og der var god tekst...også ved hvert billede. Alligevel nåede jeg op over 50 afvise points. Idag har der været flere der er blevet godkendt med under 15 afviste og der var stort set ingen tekst og måske 4 dårlige billeder hvor en del ingengang var af den samme hest ???

• #2   31. aug 2007 ja fatter det simpelt hen ikke

• #3   31. aug 2007 det kan være dem med et billed kender flere herinde ind vi andre gør... synes helt klart det er for dårligt... jeg afviser tit især hvis der er alt for få billeder. men byder tilgengæld også velkommen hvis folk har læst inden de opretter at det er et galleri... og defor har mange forskellige billeder

• #4   31. aug 2007 Nej jeg fatter det heller ikke, men det skal dog rimelig meget til foer jeg byder velkommen. For mig goer det ikke noget om folk har 10 eller 20 billeder. Men hvis de saa kun har 10, saa skal de ogs vaere gode- saa byder jeg gerne velkommen.
    Nogle folk putter saa 20 billeder ind, men de er alle sammen taget paa folden den samme dag, og lille lotte staar med r*ven til og aeder graes. Hvordan ved jeg saa at de ikke bare er gaaet forbi en fold og taget nogle billeder af en tilfaeldig hest- Saa de faar altsaa en afvis fra mig.

• #5   31. aug 2007 Jeg tror også at godkendelsen overhovedet ikke beror på hvilken hest eller hvilke billeder men derimod hvor mange man kender herinde fra....
    Omvendt synes jeg også at de begrundelser der kommer for afvisningerne tit kommer fra folk hvis heste heller ikke selv opfylder betingelserne...såsom at hesten er solgt og derfor ikke ejes længere eller at man har sin venindes hest oprettet på sit galleri etc....

• #6   31. aug 2007 cathrine H ja nemlig

• #7   31. aug 2007 Har det på præcis samme måde. Nogle gange er jeg stødt på heste som er kommet ind med ET sølle billede.Jeg har prøvet 2 gange at blive afvist, men forstår ikke "undskyldningen" ingen ridebilleder, for hvad så med føllene? det skal lige siges at det var en 4 års jeg prøvede at oprette. En anden gang blev min gamle pony af en eller anden grund ikke oprettet (ejede hende på daværende tidspunkt); havde lagt både fold, dressur, hovede og springbilleder ind. :S

Kommentér på:
velkommen / afvise = fatter det ikk

Annonce