826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

STOPKNAPPEN STOPKNAPPEN

Hej HG.
Jeg har en DV hoppe som jeg har utrolig svært ved at holde tilbage på banen, specielt når der er sat spring op.
Vi har fundet kemien i skridt, men trav og specielt galop er helt ude i hampen..
Har kun haft hende i 2 måneder, så vi er stadig ved at lære hinanden at kende..

Hvad kan jeg gøre?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STOPKNAPPEN
  • #1   2. aug 2020 Få hjælp fra en dygtig underviser, som deler samme syn på træning som du. Selv er jeg ualmindelig glad for min BBH underviser. Min hest skal også med tiden ud til springstævner, så det er bestemt også mit mål. Jeg er bare virkelig stor fan af BBH instruktørernes tilgang.

• #2   2. aug 2020 Ja, jeg ville også få hjælp af en dygtig underviser, som netop har de samme principper som dig i ridningen. Dertil, hvis det var mig og min hest, ville jeg dog fokusere på, at så snart du rider i trav (eller galop) så fokuser på at ride en 20 m volte og når hesten så hører efter, så kan du lave en større volte/ride banen rundt. Sådan så du hele tiden har kontrollen og kan styre hesten ind mod midten, hvis den prøver på at stikke af eller noget. Dette er ikke sikkert det virker for dig, og jeg vil helt sikkert finde en kompetent underviser, der kan hjælpe dig videre.

• #3   2. aug 2020 Det kommer meget an på problemets årsag. er hesten bare varm, er den ung og ikke ved bedre, er den anspændt/bange, fungerer den ikke med det bid du rider med ect, ect. Der kan være så mange grunde til den adfærd du beskriver, og det er ikke noget man kan vurdere ud fra et par linjers tekst. så ja, det kedelige svar er at få en god underviser ud så i kan arbejde med problemet og ikke symptomet.

dog vil jeg sige at jeg en gang red et hest for en bekendt, som var meget anspændt og ikke rigtig kunne holde sig selv i skridt, eller alle andre gangarter unden at styrte rundt. med den hest hjalp det at dreje den skarpt rundt og tilbage på hovslaget hver gang den ikke holdt gangarten. efter måske 30min gik den afslappet i skridt uden jeg havde fat i tøjlen. og jeg kune begynde at arbejde, efter samme metode, i trav.

• #4   3. aug 2020 Undervisning og masser af træning smiley

Det tog mig 1½ år at blive enig med min travhest om den sag. Dog rider jeg stadig aldrig udenfor et ridebanehegn uden et stangbid.

Kommentér på:
STOPKNAPPEN

Annonce