Hvor meget værd? Islænder {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen. Jeg tænkte på om i vidste hvad man kunne tillade at tage for en islænder vallak på 11 år. Han er 5 gænger for passen ikke er trænet men har en sofatølt. 100% børnehest fremadgående men venter på at gøre noget indtil rytter har sagt god for det. Trafiksikker selv ved tung trafik. Ellers stille og rolig. På 138 cm høj.
Hvilken prisklasse vil i sætte ham i?
Han har rødt pas. Med fin hårpragt
apr 2011
Følger: 8 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 368
Jeg vil anbefale dig at ringe til en salgsstald og tage en snak hvor du uddyber nærmere. De har kendskab til markedet. Jeg har selv lige haft min hest i træning i vinters i en professionel stald. Hun fortalte mig hvad hun kunne sælge min for - og jeg blev meget overrasket. Jeg sælger nu aldrig min hest, men blev da stolt af at jeg har en dejlig og eftertragtet hest
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.172
aug 2009
Følger: 75 Følgere: 68 Heste: 4 Emner: 52 Svar: 349
Samt hvordan han er at læsse og køre, og om han evt er gangsat.
Men selvfølgelig kommer det også an på udbud og efterspørgsel, lige pt ved jeg ikke hvordan det går med heste salget, men hvis der ellers er godt gang i det burde han blive solgt hurtigt.
Jeg skulle ligge 50.000 for en yngre men ellers tilsvarende islænder. Afstamningen kan også have noget at sige.
mar 2020
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 35
Hvor meget værd? Islænder