{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

aflives :'( {{forumTopicSubject}}

der hvor nagoja står er der en GAMMEL pony (39) (siska)
og så en stor hest(ramija)
jeg har redet en del på siska får nogle år siden. og selvom jeg ikke rigtig har så meget med hende at gøre mere blir man virkelig ked. (trækker hende ind og strigler hende en gang imellem)
og det er virkeligt hårdt at få afvide at på mandag kommer der til at være to mindre i stalden
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aflives :'(
  • #1   25. aug 2007 malene og canto
    den ene bliver vel aflivet pga alderdom der står den er 39

• #2   25. aug 2007 Åh det er aldrig sjovt.... men heldigvis har den levet sit liv og forhåbenligt et godt liv

• #3   25. aug 2007 Trist. MIn onkel og tantes store DV hoppe på 27 år skal også aflives på mandag:o( De har haft hende i rigtig mange år og det var den første hest jeg red helt alene på. Indtil for 14 dage siden har den været glad og frisk, kunne sagtens tage en god galop når hun blev lukket ud på mark om morgenen, men nu er hun faldet helt af på den, virker helt forvirret og vil ikke spise, og de vil forståeligt nok ikke ha´hun skal gå og have det dårligt i sin sidste levetid, så er det bedre at tage den hårde beslutning inden hesten bliver alt for sløj. Men det er absolut ikke sjovt!

• #4   25. aug 2007 Det er aldrig rart når en hest man kender skal aflives.

Jeg skulle stå med den sidste vi fik aflivet i stalden. Eller jeg valgte det selv, da de andre der var i stalden ikke lige havde lyst til det og dr. dyr kan jo ikke gøre det hele selv. Hun væltede efter den første sprøjte.

• #5   25. aug 2007 malene og canto
    en hest på 39 den kan jo heller ikke leve evigt den har haft et godt liv
    men ja det er sørgeligt at de skal væk herfra

• #6   25. aug 2007 malene og canto
    ja det vil vi nok alle sammen
    men tror det er pga alder dom

Kommentér på:
aflives :'(

Annonce