596 visninger
|
Oprettet:
Westernsadel - sjælland {{forumTopicSubject}}
Hej,
Da min nuværende westernsadel med stor sandsynlighed ikke passer hesten skal jeg have en ny - men hvem kører ud og prøver westernsadler her på sjælland? Hesten står i Storkøbenhavn.
Til yderligere info har jeg en kortrygget pony (islænderstr.), så hvis i har erfaring med nogle, der også har sadler til den størrelse, ville det være super fedt!
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Fuglebjerg
Tuse Creek Ranch
Højbo Ranch
-jeg ved ikke om de alle kører ud, men de sælger vist alle sammen western sadler og kan rådgive.
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.139
https://bomløsesadler.dk/produkt-kategori/alle-sadler/westernsadler-f/
Hun bor i Fuglebjerg og tager vist 700kr for at tilpasse din sadel. Du kan også prøve sadler hos hende mm
https://bomløsesadler.dk
dec 2007
Kopier linket og sæt det over i nyt åben vindue
aug 2016
Hun sælger western sadler og kører ud.
.. Så kan jeg ikke komme i tanke om flere
jan 2016
Følger: 27 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 23
Doktor Who: Jeg kunne ikke lige se at Fuglebjerg eller Højbo Ranch kørte ud med sadler, men de andre steder ser fine ud
Miss Soffy: Har du selv erfaring med EDIX sadlerne? Har godt se på dem og de ser fede ud!
dec 2007
Men jeg synes sadlen ser hammer fed ud, Kan godt lide at den er kort og at den kan tilpasses dig og din hest
Men jeg tænker at du kan få et problem med længden af de normale westernsadler, Så tænker du Er ude i Barefoot eller Edix etc. Og tænkte jeg at det var nærliggende at hun bor på Sjælland og koster vist 700kr at få ud til sadelprøvning
aug 2016
Jeg er tror ikke at de kører ud.
Men - hvis du vil deltage i western vender du dig hurtigt til at komme omkring med din hest - der er nemlig geografisk langt imellem os.
Westernsadel - sjælland