{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Skal jeg begynde igen? {{forumTopicSubject}}

Godaften allesammen.
Jeg overvejer kraftigt at begynde at ride igen.
Men jeg ved stadigvæk ikke helt om jeg vil?
Vil ridningen gå ud over min tid med mine venner, og vil den overtage mine lektier? skal op til eksamen i år, så det er super vigtigt at jeg får lavet mine lektier, da jeg ikke har været så god til de sidste år.
hvordan kan jeg lægge mine dage, så jeg får tid til både hest, skole og venner? og kan det overhovedet lade sig gøre?
jeg vil virkelig gerne vide det, så jeg ikke lader det ødelægge de ting jeg gerne vil. Jeg synger også, og det skal der også være plads til..

Håber virkelig i kan hjælpe mig.

- L ' K.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg begynde igen?
  • #1   20. aug 2007 Altså jeg går på gymnasiet i 1.g.
    jeg rider hverdag, eller er ved min hest hver dag.
    jeg er os sammen med mine venner stort set hver dag.
    jeg får altid lavet mine lektier, da jeg har tiden til at lave det nå jeg kommer hjem.
    jeg synger også som du gør i kor, hver tirsdag, og om søndagen.

Så jeg vil sige: Hvis du vil ha' tid til det, så har du tid.

• #2   20. aug 2007 Du er da kun 14? Hvad er det for en eksame? smiley

Jeg synes du skal prøve at ligge et skema, med alt det du laver nu. Så kan du se udfra skemaet om der er plads til ridningen. Hvis du virkelig gerne vil ride, skal der nok komme plads til det smiley
    - Men jeg vil råde dig til at få part på en hest så, eller noget i den retning. Det ville være ærgeligt at købe hest, og så ikke have tid til den smiley

• #3   20. aug 2007 Jeg kan sagtens få tid til både skole, arbejde, lektier og hesten + stævner.
    Kein Problem !

Er i skole fra 8-13 hver dag og er så hos hesten fra jeg har fri til ca. klokken 18-19 hvor jeg tager hjem og spiser aftensmad og laver lektier. De dage hvor jeg arbejder får hesten fri og så rider jeg stævne i weekenden smiley

• #4   20. aug 2007 Jeg går på 1. H på handelsgymnasiet ^^

• #5   20. aug 2007 Ja, jeg har os et arbejde jeg skal passe.
    så jeg tror du har tid nok til det.

• #6   20. aug 2007 BettMett !
    Folkeskolens afgangseksamen smiley
    Det er fordi jeg har fødselsdag sent på året. Har først i oktober, og derfor fylder jeg først 15 i 9 klasse smiley
    men er dog 92'er, så jeg skal også gå i 9 klasse nu smiley

• #7   20. aug 2007 Det er mere det, at der er nogen dage hvor jeg først har fri klokken halv 4 - dvs. onsdag og fredag. og om onsdagen, skal jeg være til sang klokken halv 7, så der er der ikke tid til hest.

Men det bliver også kun part jeg får.
    Vi har ikke penge til at jeg kan få min egen endnu.

Så jeg kan altså lægge det sådan her;
    Hvis jeg nu har ponyen/hesten 3 - 4 dage i ugen:
    Mandag: I skole til klokken halv 2, så ud til hesten til en 5 tiden, så hjem og lave lektier, og derefter ud og være sammen med vennerne.
    Tirsdag: I skole til klokken halv 3, så ud til hesten (Måske) til ved en 6 tiden, så hjem og lave lektier, og ud bagefter.
    Onsdag: Ingen pony.
    Torsdag: Ligesom Tirsdag.
    Fredag: Ingen hest
    Og lørdag og søndag er intet problem.

• #8   20. aug 2007 Tror det ville være bedst hvis du fik part (:

Høhø, jeg er fra 93' men jeg går i 9. nu, og skal på gymnasiet når jeg er 15 ö

• #9   20. aug 2007 Hux '
    Er du så ikke kommet et år tidligere i skole?
    vi har også en 93'er i vores klasse, og hun kom et år for tidligt.

• #10   20. aug 2007 det er et spørgsmål om prioritering ..
    jeg når det hele og jeg rider PT to heste.
    lav lektierne samme dag du får dem for (det hjælper helt vildt meget på tiden!)
    og lav dage hvor du har tid til venner og andre dage med hest ..

• #11   20. aug 2007 Man kan hvad man vil, og hvis du virklelig gerne vil ride, men ikke har tid til det hele, må du droppe noget af det...

Altså, jeg har kæreste, går i 9. klasse- laver mine lektier (bliver dog nogle gange lavet i frikvarterene)!, og rider to heste HVER dag! +jeg spiller klaver (altså ikke noget med undervisning i dét, for det har jeg ikke tid til mere!) Så tror nok det kan lade sig gøre, hvis du vil!:)

• #12   20. aug 2007 Jeg har tre heste, arbejde, kæreste, venner, og går i skole (htx, 1.z) og det tager mindst en time at komme i skole. Jeg har skema lagt min dag, så jeg får tid til det hele.

Kommentér på:
Skal jeg begynde igen?

Annonce