{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Spørgsmål.. Lidt forskellige.. {{forumTopicSubject}}

Altså jeg har melt til stævne her i weekenden, altså den 25/26 august.. Men min hest har muk, det ser ud af meget men det er i behandling hver dag, og hun er ikke øm eller halt.. Syntes i det gør noget jeg tager til stævne.. Det er dressur..

Og så lige et til:

Min pony har været til hingste og blev sidst bedækket den 28 juni, og har ikke været hingstegal siden, kan jeg regne med at hun er i fol?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål.. Lidt forskellige..
  • #2   19. aug 2007 1) Så længe hun ikk er uren smiley
    2) Få hende scannet smiley

• #3   19. aug 2007 Det med muk og stævne: hvis du kan ride normalt på hesten så synes jeg godt at du kan tage til stævne på den. Vel at mærke at den ikke er halt.

Pony i fol: for at være sikker så få den scannet.

• #4   19. aug 2007 MUK: hun er helt rengåenden og det har hun været de sidste 4 uger.. Og rider hende helt normalt og der er intet der..

I FOL: Jeg ved godt at jeg skal have hende scannet man har ikke råd før jeg får løn igen.. Så ville lige hører om jeg kunne være sikker..

• #5   19. aug 2007 1. ser jeg intet problem i...

2. det er sådan at mange heste i år, der ikke viser brunsttegn efterfølgende, men ikke er i fol, da de ikke har haft en ordenlig hvileperiode i vinters, pga. den meget milde vinter, og mange hopper løsner derfor ikke æg, og kommer derfor ikke i brunst, så mit råd ville være at få hende scannet. det koster ca. 400,-kr, men det er det værd.

Ulla, vores ene jyde, kom ikke i brunst, men vi scannede hende, hun var ikke drægtig, vi ventede og hun kom stadig ikke i brunst, så vi fik hende scannet igen, det viste sig at hun ikke løsnede æg, så hun skulle sprøjtes i brunst, men tror at det er lykkedes nu...

• #6   19. aug 2007 Afsted med dig til stævne, så længe hun er glad og ren gående..

Hvor skal du hen ? smiley

• #7   19. aug 2007 Allimac go Ynor smiley : I denne weekend skal jeg starte på Ridecenter Bakkely Silkeborg, og så har hun en weekend fri, så skal jeg starte på Lindegården i Silkeborg og så weekenden efter skal jeg starte i Skanderborg rideklub..

En ting er sikker.. Hun nyder at lave noget og er 100% rengående... Det er nemlig så dejlig at have en hest der nyder at lave noget og især at komme i byen og vise hvad hun kan smiley

• #8   19. aug 2007 Vita *VP-Foto*

Så vil jeg ringe til dyrlægen en af de nærmeste dage, så må jeg bare lige bede min mor ligge ud.. For hun har ingen brunsttegn vist og er helt lukket bagi..

Kommentér på:
Spørgsmål.. Lidt forskellige..

Annonce