{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

efterlysning af traver Andy Bakholt {{forumTopicSubject}}

jeg jeg leder efter mig gamle hest som jeg soglte i december 2005. han blev soglte til en pige/dame der hedder Lene Berg som bor i nordsjællang (næmmere Espergærde kom han hen)... hun fortæller mig så aå et havlt år senere at hun nu har soglt ham men jeg må ikk få at vide til hvem og nu ved jeg så ikk hvor han er...

om hesten:

Navn: Andy bakholt men det har hun ændre om til Andy Backholt fordi hun syntes det lød bedre.

race: på hans papier står der traver.. men forrige ejer KAN ha solgt ham videre som oldenborger da hun ik ville acceptere at han var traver, og derfor ik ville fortælle os hvor han var blevet solgt til.. (han har en stamtavle fra dansk travsport central forbund hvor hans forældre står på - far Rikstensrex (steves?) mor: bisque Loubel (staves?)..

aftegn: han har kropsbrygning som en oldenborg. vallak på 172-173 i stg (på hans papir står der dog 165)
mørk brun med 2 hvide bagkoder på begge bagben og en lille hvid prik i panden ..

et rigtigt dovendyr som er meget tung..

født den 8-4 1993

og han skulle sidst ha været set ved roskilde sidste sommer.. men blev derefter solgt..

har også boet på vestlolland og i nordjylland ..

håber nogle har set da han savnes meget der kan ses billeder af ham på min bruger...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  efterlysning af traver Andy Bakholt
Kommentér på:
efterlysning af traver Andy Bakholt

Annonce