{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

DØD !? :'''( {{forumTopicSubject}}

desværre er der ske noget helt forfærdeligt.
i dag (d. 18.08.07) blev jeg ringet op da en staldarbejder trak Laramie rundt PGA. kolik (troede de) jeg skyndte mig derud og tilkaldte dyrelæge straks. hun var meget sløv og slimen løb fra både næse og mund. da dyrelægen enelig kom ( 3 kvarter efter ) havde Laramie fået det dårligere, hun var ikke kommet igang igen med fordøjelses systemet. Dyrelægen mærkede og hørte at hjertet var svagt, derefter hendes åndedræt og da han så på hendes slimhinder som var helt blå og og så kolde som istærninger var det akut. han havde en hel arm oppe og mærke og det var tyndtarmen der havde kræmper og havde tarmslyng, så gav han hende en sprøjte og tilkaldte falk så hun kunne få en akut operation på landbrughøjskolen med det samme også selvom operationen koster 50.000, da han stod og snakkede holdte jeg hendes hovede da hun ikke havde kræfterne mere, pludselig væltede hun på den ene side og rullede rund, hun havde så store smerter at hun ikke kunne røre sig og hendes hjerte slog hele tiden fra. så sagde dyrelægen at der ikke var noget man kunne gøre andet end aflivning. hun var døende.
jeg holdte hendes hovede, det var meget svært at give hende sprøjten da hendes hjerte næsten ikke pumpede noget blod rundt. til sidst fandt han den og hun lavede et lille støn og kiggede mig lige ind i øjnene og så gav han den, hun sov ind kl. 11:58 til kirkeklokker.
det er så urimeligt. alle stod og græd.
så denne dag er desværre den dag Laramie jordens skønneste og mest talentfulde hoppe blev taget af tarmslyng på under et døgn, fra at have spist glædeligt om aftenen og havde det godt til at ligge i mine arme død. det startede formentligt om natten. Man kan ikke vide hvorfor.
Denne dag er en rigtig lorte dag fordi Laramie ikke overlevede..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DØD !? :'''(
Kommentér på:
DØD !? :'''(

Annonce