Hjælp den meget bekymrede.... {{forumTopicSubject}}
Lige endnu et spørgsmål, fra bekymrede mig.
Jeg har på det sidste haft rigtig mange problemer men nogle fra min familie, med hensyn til Aske. Det er sådan at min såkaldte onkel, har arbejdet for Aske, og så har jeg købt hende, og skal betale 1000 kr om måneden. Men så lige denne måned får jeg desværre ikke løn før d 15, men det er ikke sådan at der et en aftale om en bestemt dato, de skal falde inden for. Men så i går, fik jeg en pæn besked om at hvis jeg ville beholde Aske, så havde jeg en time til banken lukkede. Men bare der er et eller andet der ikke passer ham, så truer han med at hente hende. Det var også ham der sultet hende for et stykke tid siden. Hun stod på fold hos dem i et stykke tid, fordi at vi boede der nede lidt, men så blev han sure på os alle, bare fordi at vi ikke kunne lide hans kogte bønner, så han smed os ud. Men med en besked om at jeg ikke kunne tage Aske med mig, fordi at hun var hans, også selvom at jeg havde betalt de 7000 af dem. Men da jeg så endelig fik gennemført at hun hørte til hos mig, og fik hende hentet, så viste det sig, at hun var blevet sultet i 5 dage. Men problemet er at han heletiden prøver at hente hende, og at der overhovedet ikke er blevet lavet nogle købs/salgspapire på hende.... Og ja det er mægtig dumt...
men hva faen gør jeg?? Hjælper det at chip mærke hende?? Er hun så lovmæssigt min??
Kunne da ikke bære at han skulle tage min lille pus...
og da slet ikke når han ikke er god ved hende. Sidst han skulle flytte hende for mig, da jeg ikke kunne selv pga. en gipsarm, der travede han hende næsten 15 km uden pause, og der var hun kun skoet på forhovene...
Håber at det er ok med mit lidt lange indlæg, men har lige brug for andres mening...
knuzer...
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
jan 2004
Følger: 128 Følgere: 135 Heste: 2 Emner: 168 Svar: 482
Jeg skylder stadig 6000....
Og ja jeg har mange problemer med ham...
Han er oz her inde på hg, med paint san cuttet cash.
Han er ikke rigtig klog. Det kan mad da ikke være, når man er sådan overfor folk, og dyr.
Men så er der da nok desværre ikke noget jeg kan gøre...
jan 2004
jan 2004
Endnu et problem er jo at hun er en af de islændere uden papire... Så der findes jo absolut intet på hende. Det er noget rigtig L***
jan 2004
jan 2004
syntes at det er sådan noget svineri...
jan 2004
jan 2004
Hjælp den meget bekymrede....