{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Hjælp den meget bekymrede.... {{forumTopicSubject}}

Lige endnu et spørgsmål, fra bekymrede mig.
Jeg har på det sidste haft rigtig mange problemer men nogle fra min familie, med hensyn til Aske. Det er sådan at min såkaldte onkel, har arbejdet for Aske, og så har jeg købt hende, og skal betale 1000 kr om måneden. Men så lige denne måned får jeg desværre ikke løn før d 15, men det er ikke sådan at der et en aftale om en bestemt dato, de skal falde inden for. Men så i går, fik jeg en pæn besked om at hvis jeg ville beholde Aske, så havde jeg en time til banken lukkede. Men bare der er et eller andet der ikke passer ham, så truer han med at hente hende. Det var også ham der sultet hende for et stykke tid siden. Hun stod på fold hos dem i et stykke tid, fordi at vi boede der nede lidt, men så blev han sure på os alle, bare fordi at vi ikke kunne lide hans kogte bønner, så han smed os ud. Men med en besked om at jeg ikke kunne tage Aske med mig, fordi at hun var hans, også selvom at jeg havde betalt de 7000 af dem. Men da jeg så endelig fik gennemført at hun hørte til hos mig, og fik hende hentet, så viste det sig, at hun var blevet sultet i 5 dage. Men problemet er at han heletiden prøver at hente hende, og at der overhovedet ikke er blevet lavet nogle købs/salgspapire på hende.... Og ja det er mægtig dumt...
men hva faen gør jeg?? Hjælper det at chip mærke hende?? Er hun så lovmæssigt min??
Kunne da ikke bære at han skulle tage min lille pus...
og da slet ikke når han ikke er god ved hende. Sidst han skulle flytte hende for mig, da jeg ikke kunne selv pga. en gipsarm, der travede han hende næsten 15 km uden pause, og der var hun kun skoet på forhovene...
Håber at det er ok med mit lidt lange indlæg, men har lige brug for andres mening...
knuzer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp den meget bekymrede....
  • #1   6. apr 2004 Jeg tror ikke det vil hjælpe noget at chippe hende.. Men det lyderda som om, du har et ret alvorligt problem med onkel-bassen... Har du ikke nogen forældre, der kan tage affære... Hvis han er "dyremishandler" nytter det jo ihvertfald ikke noget at han får hesten tilbage.. hvor meget skylder du ham endnu??... Michael

• #3   6. apr 2004 Hej Michael
    Jeg skylder stadig 6000....
    Og ja jeg har mange problemer med ham...
    Han er oz her inde på hg, med paint san cuttet cash.
    Han er ikke rigtig klog. Det kan mad da ikke være, når man er sådan overfor folk, og dyr.
    Men så er der da nok desværre ikke noget jeg kan gøre...

• #4   6. apr 2004 Nej mine forældre kan desværre ikke hjælpe... men min mor gjorde det hvis hun kunne, hun elsker hende lige så højt som jeg gør...

• #5   6. apr 2004 til natacha.
    Endnu et problem er jo at hun er en af de islændere uden papire... Så der findes jo absolut intet på hende. Det er noget rigtig L***

• #6   6. apr 2004 Kan i overhovedet ikke tale ham til fornuft eller hvad?? Får hans egen hest heller ikke mad, så???

• #7   6. apr 2004 Nej man kan ikke snakke med ham, han siger oz at hvis han henter Aske, så får jeg ikke mine penge tilbage, for det er hans betaling for at ha redet hende de 15 km for mig. Selv om at jeg syntes at hun burde ha været læsset den dag. Hun er så bange for at være der, at den dag jeg kom for at hente hende, var hun ved at løbe igennem hegnet, og hun var slet ikke til at få til at slappe af på vejen hjem...
    syntes at det er sådan noget svineri...

• #8   6. apr 2004 Det er det fandme osse!!! Måske skulle i få fat i en advokat, og evt. få ham til at se på sagen, for hvis han ikke passer hesten ordentligt, og det egentlig er din, kan han jo heller ikke hente den tilbage. Og hvis der slet ikke er nogen papirer af nogen art på Aske, har han jo heller ikke nogen ret over hende... Og jo, selvfølgelig skal de da køres i en trailer, og da ihvertfald ikke trave så langt, og slet ikke på asfalt...

• #9   6. apr 2004 prøver stadig at fede hende op, men syntes nu stadig at hun er meget tynd. Men kan meget tydeligt se hendes hofteben. Og det er ikke kun forda at hun er ved at smide sin vinterpels. Hun plejer at være godt i stand.

Kommentér på:
Hjælp den meget bekymrede....

Annonce