{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Av det gjorde ondt! {{forumTopicSubject}}

Ja idag blev jeg smidt af kriken smiley

Det hele startede igår til springundervisning hun er begyndt at smide højre skuldre helt vildt og når jeg så tog ved bukkede hun helt vildt sådan rigtig rodeo agtigt! Men jeg blev på og hun fik nogle bagi og var ellers sød.
Men så i dag begyndt hun med at hun ikke vil dreje og så hopper hun lidt rundt på bagbenen men får så styr på hende igen men da vi skal galopere begynder uhn lige så stille at korte sig helt ind og stampe, en rigtig dårlig vane som vi er ved at væne hende af med så jeg presser hende fremad og så kommer de der rodeo buk igen og hun fik en bagi, og så blev hun ellers tossede og tog hovedet helt ned mellem bene og så røg jeg ellers af!
Kom så hurtig op på hende igen dog lidt rystet men sur over hun fik røven p mig så vil slutte rideturen af på en god måde ved at skridte hende for jeg vidste at hvis jeg red videre vil hun begynde igen og så vil jeg ryge af igen uden det havde gjort nogen nyttet og så vil jeg måske blive bange for hende. Så der skridtede vi hvor jeg snakkede til hende og bare lod hende skridte da vi så kom til det sted hvor jeg røg af før som vænner ned mod udgangen så tog fanden ved hende og hun bukkede men jeg blev sidene på hende og fik hende stoppet op inden hun begyndte at løbe og så kom hun ind.
Og nu kan jeg knapr nok gå har simpel hend så ondt i venstre hofte og op igennem ryggen at det er helt forfærdeligt.
Og ved ikke hvad jeg skal gøre med min skøre pony

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av det gjorde ondt!
Kommentér på:
Av det gjorde ondt!

Annonce