{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

at måle pony ned? {{forumTopicSubject}}

ja, jeg har nu hørt mange her inde snakke om at måle deres eller andres ponyer ned... hvordan vil man gøre det? de har vel den højde de har!? eller hvad?

Hvad er jeres mening om det at måle dem ned?

Jeg synes det er snyd, for så er der jo ikke fair konkurrence;) en "pony" på 155, har jo en større gang end en på 145 for det meste... jeg kan ikke forstå hvorfor man gør det;) selvfølgelig er det træls at ens "pony" bliver målt over 148 eller 149 m. sko, men så må man jo bare leve med det... jeg synes personligt ikke at det er en god idé, for altså hvis man bliver kaldt til kontrol måling, så er man jo på den;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at måle pony ned?
  • #1   14. aug 2007 det er snyd

men f.eks dem der "bare" skal starte lidt på d plan hvor deres hest er målt til 149 uden sko kan man jo ride den inden den bliver DRF målt hvilket jeg ikke finder snyd, men så snart man sulter den og kommer laaaaangt ud så er det rigtig snyd, synd og burde være strafbart xD ej ok ikke det sidste smiley

• #2   14. aug 2007 Tja.. En hest på 1,49 - 1,50 er i mine øjne stadig en pony på d-plan ihvertfald :S Synes det er okay når de bare ikke er højere, langt de fleste ville ikke kunne klare sig mod hestene.. Dem der kan skal selvfølgelig ikke måles ned smiley

• #3   14. aug 2007 Det kan man altså heller ikke "bare", hvis dommerne og konkurrenterne opdager det, tror jeg at det bliver husket.
    Det er bare ærgeligt hvis den vokser over!!

• #4   14. aug 2007 Synes det er snyd. Og det er synd hvis de bliver sultet, og ikke får vand.
    Man kan bla. ride dem rigtig hårdt, sulte dem, ikke give dem vand, og beskære dem lidt ekstra.. For så 'synker' de lidt sammen..

• #5   14. aug 2007
    måle ned, så mener man jo at man vil prøve at se om man ikke kan få ponyen målt til det den er. så hjelper det ikke at sulte den osv, jo.

POnyen har den højde den har, men hvis den slapper godt af kan den sagtens falde nogle cm, dog vil en på 155 ikke blive målt som pony.

• #6   14. aug 2007 okay... tak for alles mening:) nemlig fordi jeg har læst om nogle der ville måle dem ned til pony når de var 154 og 156 cm:O det er lidt vildt... men ja, hvis den er fx. 148,5 så synes jeg det er ok at måle dem den;) så kan man jo bare ride dem lidt inden eller sørge for at smeden kommer og beskærer, så den har nybeskårede hove en par dage inden:)

Kommentér på:
at måle pony ned?

Annonce