{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den gang da.....jeg var ......
  • #1   11. feb 2020 Den gang Natash og jeg begge var i form, og sprang stævner mod hestene ??. Kun 7 år siden dog :P.

profilbillede
  • #2   11. feb 2020 den gang da jeg var yngre og havde min super hest Willow. og vi havde vestkystens strande, 5 forskellige skove, 1000 Marker og søer vi kunne ride på/ved smiley savnet er rigtig stort både Willow, men også vestkysten og de flotte solnedgange smiley

profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   11. feb 2020 Den gang jeg var under 15, var der intet ved ridning der kunne skræmme mig - jo vildere, jo bedre.
    Idag er jeg 28, har to børn, og er fanme blevet en kylling. Haha!

• #4   11. feb 2020 Haha, åh ja, jeg havde også en årrække, hvor springning var det eneste, der duede smiley Og jeg skulle i hvert fald aldrig "vokse op" og blive sådan en "kedelig dressurtante". Ja flot... i dag udpræget perfektionistisk dressurrytter - så der blev jeg edermame omvendt smiley smiley smiley smiley Det kunne aldrig blive højt nok og vildt nok. Haha - i dag ville jeg pakke min dressurhest ind i vat, hvis jeg kunne smiley

Jeg nyder sådan det her billede - her er jeg 4 år gammel og netop startet på et elevhold. Tænk sig, det er 20 år siden. Dengang var jeg en lillebitte stædig pige, der var fuldstændigt bidt af heste og det at være "riderytter". smiley

profilbillede
  • #5   11. feb 2020
    Den gang jeg var yngre og mente jeg havde totalt styr på ridning ( inkl. alle andres ) - og mente bag lod var et bande ord og tøjlen ikke blev brugt til andet end stop.

profilbillede
  • #6   11. feb 2020 Anna: Hvor er billedet fra? smiley

• #7   12. feb 2020 Hvor er det skønne billeder - ikke spor misundelig over vesterhavsidyllen smiley

Og så rideskolepony - nøj hvor er ekvipagen nuttet smiley

Mht at ændre sig, så har vi alle lavet ting, som måske efterfølgende har vist sig at være knap så gennemtænkt smiley Og jeg tænker, at jeg om 10 år sikkert også har ændret nogle ting fra i dag af - håber jeg sådan set generelt ellers er man jo tital gået i stå udviklingsmæssige smiley

Jeg går med en lille drøm om at prøve at skyde med bue og pil fra hesteryg....hvem ved om det bliver det helt nye for mig i årene frem.....eller bare en sjov oplevelse at tage med smiley

Mvh Charlotte

• #8   12. feb 2020 Dengang Harry levede og vi red distance fra 2011 - 2015 begge heste er i himmelen også
    Desværre ser mit liv ikke sådan ud i dag
    VH Annette

profilbillede
  • #9   12. feb 2020 Ohhhh ja sådan et distancebilled har jeg også - her sammen med min gode veninde Hanne og hendes hest Chateau smiley

Man får helt lyst til at ride distance igen smiley

Mvh Charlotte

profilbillede
  • #11   12. feb 2020 Den gang jeg var yngre og hade fået min første hest
    Hade hende i 7 år også måtte hun dvs aflives

profilbillede
  • #12   12. feb 2020 3 år gammel og allerede bidt af heste. Jeg måtte ikke få undervisning før jeg blev 5, så jeg fik trækketure på den mørke shetter, jeg snakker med.. Min første kærlighed smiley

profilbillede
  • #13   12. feb 2020 Dengang da jeg var barn, da skinnede solen om sommeren og vi kælkede i sneede om vinteren.

Dengang var der ikke nogle, der blev krænket. Man sagde goddag til hinanden, når man passerede hverandre på fortovet og der var altid medvind på cykelstien.

På billedet min første pony, Blis. Jeg er 11 år.

profilbillede
  • #14   12. feb 2020 Ballonfisken: Jeg mener, det er fra Hjallese Rideskole - den lukkede/blev nedlagt ikke så længe efter, jeg startede derude smiley Det er med ponyen "Blackie" (fnis - for ja den er jo ligesom hvid).

• #15   12. feb 2020 Tak, det lignede lige et øjeblik Davinde hvor jeg startede. Det er en sød "sort pony smiley

Kommentér på:
Den gang da.....jeg var ......

Annonce