1.705 visninger
|
Oprettet:
Dumme udtalelser.. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg sad lige og læste en artikel fra Malgre Trout.. Også kommer der "hesten skal bare mærke du er der"
Der sidder 60kg ovenpå den.. Mon ikke den mærker dig..
Kom gerne med sjove og dumme udtalelser fra medier/skribenter du har læst/hørt
Mvh TT
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
jul 2008
Følger: 65 Følgere: 67 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 2.556
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Malgre Trouts artikler er generelt bare virkelig ikke brugbare hvis man har lidt kildekritik.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Der er ingenting værre end en receptionist hos lægen, som insisterer på, at du fortæller hende hvad der er galt med dig - i et rum fyldt med andre patienter.
Jeg ved at de fleste af os har oplevet dette, og jeg elsker måden denne gamle fyr håndterede det på:
En 75 år gammel mand gik ind i et overfyldt venteværelse og nærmede sig skranken. Receptionisten spurgte:
"- Ja, min herre, hvad er det, du skal snakke med lægen om i dag "?
"-Det er noget galt med min pik", svarede han.
Receptionisten blev både chokeret og irriteret, og sagde:
"-Du må da forstå at du kan ikke komme ind i et overfyldt venteværelse og sige ting som det der!"
"-Hvorfor ikke? Du spurte mig hvad der er galt, og jeg fortalte dig det", sagde han.
Receptionisten svarede:
"-Nu har du forårsaget unødvendig forlegenhed! Du skulle ha sagt det er noget galt med øret eller noget andet, og så diskutere problemet yderligere med lægen privat!"
Manden svarede:
" - Dersom svaret kan fornærme nogen, så burde du ikke stille spørgsmål i et rum fyldt med andre mennesker!"
Manden snurrede om på hælen, og gik ud, ventede i flere minutter, og gik derefter ind igen. Receptionisten smilede selvtilfreds og spurgte:
" - Ja, hvad kan vi hjælpe med?"
"- Det er noget galt med mit øre" erklærede han højt.
Receptionisten nikkede bifaldende og smilede, meget fornøjet over at han havde taget mod hendes råd;
"- Og hvad er galt med dit øre, min herre"? spurte hun.
"- Jeg kan ikke pisse med det uden at det svier!" kom det kontant.
Alle i venteværelset brød ud i latter ... c",)
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Rigtig mange tak
Mvh TT
Dumme udtalelser..