{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Hjælp - lån af pony {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har fået tilbudt at låne en pony indtil foråret. Men jeg kan ikk rigtig finde ud af om jeg kan klare det, og give ponyen den nødvendige tid samtidig med Trixie og Sunshine.

Jeg kommer til at skulle slippe fra skole kl. halv 3 hver dag så er hjemme omkring kl. 3.
Ponyen behøves ikk at blive redet hver dag, og Trixie gør heller ikk, så det ville være muligt kun at ride dem hver anden dag, men vil nu alligevel gå efter at ride dem begge hver dag!

Jeg er meget villig til at gøre en stor indsats for at få det til at fungere, men tror i at jeg ville kunne, eller bliver det umuligt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - lån af pony
  • #1   11. aug 2007 ja.
    Bare sørg for dine egne først. XD

• #2   11. aug 2007 Jeg ville sige nej smiley 3 heste er et meget stort arbejde, jeg kan lige klare det ved "bare" med Marcell, arbejde, skole og lektier smiley

Jeg får fri halv 2, 4 af dagene og halv 3, 1 dag smiley Sidste år havde jeg til halv 2 hver dag, og jeg følte ikke rigtig jeg havde sådan noget tid til overs, jeg brugte det hele bare til Marcell, skole, arbejde og lektierne! Men jeg har det med virkelig at pudsle om Marcell, det tager ca. 3-4 timer bare for at "ordne" Marcell, altså strile, ride, muge, hygge smiley

Også skal jeg også lukke heste ind fra fold, også er der altid lige lidt mere jeg skal hjælpe med smiley

Men hvis du siger ja, så håber jeg for dig at du ikke vil få for meget stres og ikke gøre tingene grundigt smiley Så held og lykke smiley

• #3   11. aug 2007 Det er intet problem at skulle passe dem, men det er om jeg har tid til at ride dem begge...

Tænker det virkelig igennem, for det ville bare være pinligt og synd for ponyen hvis jeg ikk havde tid til den, men vil så gerne! og er villig til næsten at bruge al min tid på heste og lektier!...

• #4   11. aug 2007 For sidste vinter passede jeg 4 heste, men red kun Trixie, og det var ikk noget problem... hmmm...

• #5   11. aug 2007 hvis du syntes du havde tid før til en ekstra at ride så er det da bare at sige ja.

• #6   11. aug 2007 Jamen tror jeg har tiden, men skal til at være længere tid i skole nu(;

Men vil bare så gerne(; og det kunne bare være fedt(; heh(;

Har bare brug for lidt viden om, om jeg kan klare det(;

• #7   11. aug 2007 Hmm... sys bare det er en sværd beslutning...

Og har brug for lidt hjælp til om jeg er helt gal på den, eller om jeg bare skal springe ud i detXD Heller nok selv mest til at sige ja(; men som sagt vil jeg gerne vide om det er en sindsyg idéXD

• #8   11. aug 2007 Så mange bekymringer(; det er sq ikk altid nemt at være hestefreakXD

• #9   11. aug 2007 Der er ikke mange der kan klare skole og lektier plus tre heste!Syns også det vil være dumt at du vælger at din gen ikke skal rides hver dag fordi du har en anden også. Vil selv koncentre mig om min egen og så kan du jo sige til dem der har den der hest om du ikke lige må ha lov at vente en månede med at bestemme dig så du kan se hvordan det vil passe med skole

Kommentér på:
Hjælp - lån af pony

Annonce