{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Altså Blue, flyt dig så.. {{forumTopicSubject}}

Den sætning har jeg lige brugt en del gange.

Jeg skulle lige ordne bokse og her har hestene den mulighed de selv kan gå ind og ud af deres bokse. Så der står hun selvfølgelig.

Men at køre halm ind med en blue halvvejs i trillebøren er ikke nemt, ja ja, godt nok kan det spises, men hun kunne vel lige vente et halvt sekund.

Skal love for hun er nysgerrig, på den super gode måde. Selv Tess havde plantet sig solidt i sin boks da første portion halm var kommet ind.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altså Blue, flyt dig så..
  • #1   10. aug 2007 Hihih xD

• #2   10. aug 2007 haha, kender det godt !! smiley når man går ind og ud af boksen med spande, hø-nat og hvad ved jeg - man kommer ikke engang et skridt ind før man står med hesten på nakken!

Eller også den der med at komme tidlig morgen mens Amigo stadig står inde - man får ham næsten i hovedet når man åbner boksen ! smiley

• #3   10. aug 2007 Jeg kunne da bedre forstå dem hvis det var hø jeg kom ind med, det har de noget af på folden, men næ nej halmen var langt sjovere. Ihvertfald når jeg nu skal have det ind til dem smiley

• #4   10. aug 2007 haha, det kender jeg godt det med at blive overfaldet . hvor sødt smiley

. Mine tøser står i boks over for hinanden - Jeg åbner begge boks døre og kører den overfyldte triller i mellem boksene , begynder at strøg først i Fie's boks, (hvor jeg der efter samler ALT det halm chilli har smidt på gulvet op, og smider ind til hende . smil . Hun skal bare have mulen aller nederst og så skubbe halmen ud overkanten . Folk spørger tit hvorfor jeg dog strøg staldgangen op også . haha sjovt ?:/

• #5   10. aug 2007 Hehe, jeg kender det godt. Super hyggeligt er det nu :o)

Kommentér på:
Altså Blue, flyt dig så..

Annonce