Trenser {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg leder efter en trense, jeg har kigget meget på den der hedder QHP SEDNA nogle der har erfaringer med den? Hvilke trenser bruger i til jeres heste og ponyer? Er der noget i kan anbefale??
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 239
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
maj 2011
Følger: 148 Følgere: 113 Heste: 7 Emner: 45 Svar: 1.179
jan 2011
Følger: 54 Følgere: 40 Heste: 9 Emner: 17 Svar: 99
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
jul 2008
Følger: 65 Følgere: 67 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 2.556
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Jeg synes SD er i elendig kvalitet i forhold til prisen - så synes jeg faktisk Tikas egne trenser er i bedre kvalitet og de er noget billigere.
Så jeg holder mig egentligt bare til det billige eller brugte.
nov 2009
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.305
Jeg har selv Horseline, Micklem, Cheval og et no-name.
Jeg er virkelig glad for de tre mærker jeg har skrevet ovenfor - no-namen er også rigtig fin, men jeg bruger den aldrig
Horseline er bare en lækker kvalitet, jeg har haft min trense i snart 6,5 år, og den er stadig mega lækker! Den har lak på næsebåndet, og det er heller ikke falmet
Micklem købte jeg egentlig bare "lidt fordi", men min hoppe går altså godt på den, og jeg er også fint tilfreds med kvaliteten - jeg har ingen problemer med læderet, synes det er dejlig lækkert. Min part har også en Micklem trense, det er den eneste han vil gå med (relativt sart hingstebasse), og han slapper så dejligt af med den.
Cheval er VIRKELIG også en dejlig trense! Super dejlig kvalitet i læderet, såååå dejlig blødt og virkelig god kvalitet. Den har jeg også haft nogle år efterhånden, tror jeg fik den brugt engang i starten af 2016, og den er stadig rigtig fin
RBH har også lavet nogle få trenser, de er også super lækre, og sådan en ville jeg så gerne have haft til min, havde jeg haft muligheden for det!
Hverken Cheval, RBH eller Horseline er vanvittigt dyre (selvfølgelig kan man jo finde nogle der er dyrere end andre), Micklem er jo lidt deropad, men jeg fandt min "brugt" (brugt 4 gange, fremstod som ny) til 600 kr. + porto, det var til at overkomme
Min Horseline gav jeg 289 kr. for spritny hos en butik, Cheval byttede jeg mig til, men den kostede lige omkring 600 kr. fra ny
Af trenser jeg absolut ikke vil anbefale, står SD Design virkelig øverst Jeg synes de er vanvittigt dyre ift. hvad man får. Jovist, det er da nogle fine pandebånd nogle af dem, men læderet er da simpelthen så stift og træls, virkelig dårlig kvalitet, jeg har haft nogle trenser mellem hænderne, og dem fra SD ryger i hvert fald aldrig med mig hjem
Trenser