opfølgning på spøgelser... {{forumTopicSubject}}
hej. som lovet i går skriver jeg her hvordan det gik i går da vi havde "troldmanden" ude og rense vores hus.
da han kom hunne han ikke mærke så meget men da han så begyndte at gå rundt i huset kom det hele, og han fandt med det samme præcist de to steder som vi havde problemer med, det ene er køkkenet, på et bestemt sted har vi den mest fæle lugt og man kan mærke en der står og kigger på os! det andet sted er soveværelset, da han kommer derind starter han med at sige at vi ikke er udhvilet om natten, jeg giver ham ret i at jeg aldrig har sovet godt i vores hus(kun ganske få gange) han siger at det kan han da godt forstå, for vi sover ikke 2 men 3 i vores seng, og der var vildt meget aktivitet derinde i rummet!!! så siger han at det særligt er i siden væk fra vinduet den er gal, der sover min kæreste og han mærker ikke noget(han er simpelthen 100%imun overfpr sådan noget) nå, men vi får af vide at det er en dame men hun vil ikke rigtigt fortælle ham noget, men han ser nogen flerer ting som hun viser ham! vi sidder så og snakker om hvem det kan værer for vi kender hende ikke. men i dag med beskrivelsen i hånden går jeg op til vores nabo og spørger ad hvordan konen der boede i huset inden vi købte det så ud(hun døde ca ½ år før vi købte huset) og de beskrev præcist den samme dame. en meget lille meget spinkel dame med helt hvidt hår guldbrillestel perlehalskæde. hmm tænkte jeg, og spurgte så om de vidste hvad side af sengen hun sov i, ja det gjorde de da, hun sov i den side væk fra vinduet.... hmm det var jo den side han fortalte om. så vores logerende er hende der boede her før!!! da vi skulle have hende væk, sad vi alle 3 i en rundkres og pludselig siger ham manden at nu er hun her, jeg slår øjnene op og siger HVOR ER HUN. hun står lige ved siden af og er meget forvirret og kan slet ikke forstå hvor hun er og hvad hun laver der, hun kan ikke kende stedet. men vi har også lavet om i huset. men nu er abbilone her ikke mere.
vores nabo fortalte også at dem vi købte huset af selv har haft "gæster i huset". så nu ved jeg at det ikke er mig der er gak gak!
apr 2004
Følger: 95 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 122 Svar: 344
Håber I får ro frem over nu
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 4 Emner: 55 Svar: 162
aug 2004
jun 2004
Følger: 58 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 377
Dejligt at høre at i har fået hjælp... En spændende historie du skrev.
Kunne han ikke forklare hvad lugten var for noget?
aug 2004
jun 2004
Følger: 58 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 377
Jeg forstod ikke rigtig i din fortælling om du fik hende at se eller om manden bare sagde at hun stod der... Så du hende?
aug 2004
aug 2004
aug 2004
opfølgning på spøgelser...