Logo på tøj {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg ved godt at der er utallige emner som dette, men jeg søger et opdateret svar så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne lave et nyt
Er der nogle er jer kloge hoveder herinde som kender et sted hvor man kan få lavet tryk og/eller broderet med eget logo fra en billedfil? Det sidste er ret vigtigt da jeg for det første ikke har et fancy program til at designe sådan noget i, og for det andet slet ikke ved hvad sådan et program hedder Så jeg skal kunne aflevere (fysisk eller digitalt) en billedfil i sort/hvid og firmaet skal så kunne konvertere det og proppe det i deres maskiner.
De skal enten have et forholdsvist bredt udvalg af tøj (primært trøjer) som man køber til at få logo på, eller tage imod "fremmed" tøj (bliver nyindkøbt og herefter afleveret til tryk).
Det første ville dog være at foretrække, da det sikkert også er billigst.
Og apropos, så skal det heller ikke koste en bondegård Jeg er klar over at den slags koster og at man nok sparer ved at købe store mængder, men jeg skal ikke bruge mere end et par stykker til at starte med, og vil gerne undgå at skulle af med flere tusinde for en lille mængde Så prisen er altså ikke det afgørende, men det er jo altid rart hvis det ikke er dyrt!
Så.. Hvad findes der derude? Jeg har ikke googlet, for jeg har faktisk ingen anelse om hvad jeg skal søge på og tænker, at hvis nogen ved noget, så er det helt sikkert hestefolket!
jul 2013
Følger: 27 Følgere: 95 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 599
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.220
Kan man selv lave logo som man vil derinde?
jul 2013
Du kan uploade dit eget logo derinde
dec 2008
Eneste øv er bare at man ikke kan få mørkegrønne trøjer derinde
jul 2013
dec 2008
nov 2007
Følger: 151 Følgere: 391 Heste: 5 Emner: 140 Svar: 1.625
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 468
Du kan både aflevere tøj, eller alternativt få logoet tilsendt og selv presse på
Vi har det som bibeskæftigelse til min mands pension og derfor er priserne også lidt mindre, fordi vi ikke skal investere i nye maskinparker ol.
Skriv pb ved interesse, gerne med billede af det du vil have lavet, så vi med det samme kan give besked om det er en opgave vi kan løse
dec 2008
Jeg er lige ved at få styr på logo og sådan, så det bliver nok engang i løbet af december eller januar, men det er jo altid rart at have styr på tingene i god tid
nov 2007
Følger: 151 Følgere: 391 Heste: 5 Emner: 140 Svar: 1.625
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 468
Logo på tøj