517 visninger
|
Oprettet:
Uha jeg er stolt. {{forumTopicSubject}}
Jeg har virkelig fundet min drømmehest. Monet!
Havde ham ovre i ridehuset i dag for at træne lidt mønstring. Og nøj han går så fantastisk for tiden. Han svæver bare hen over jorden og uuuha, for gåsehud af at se på ham. Han er virkelig bare drømmehesten, og jeg kan slet ikke vente til at skulle tilride ham.
Han har også fundet ud af at han er hingst, så han gør sig rigtig til overfor alt og alle. Iiih. Han er så lækker xD
Ville bare dele min glæde med jer xD : D
Andre som lige har haft en super oplevelse med jeres heste som bare har gjort at i har indset at det bare er jeres drøm som i har?
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
Le-cis er min drømmehyps
han er blevet så fantastisk og folk roser ham meget, og de er vilde med hans gang.
Han kan bare alt lige for tiden. Har i lang tid bøvlet emd versader schenkelvigning i skridt og trav, og kan krikken ligepludselig det hele !? Er glad !
feb 2004
Følger: 69 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 240 Svar: 1.426
jeg har os lige fundet min drømme hest
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
han ser også ud til at være en lækker lille sag ..
Tjaa, Shalom min lille 1 års, står mine forældre nu og siger jeg må beholde som hingst og ikke på nuværende tidspunkt skal sælges. Uhh den lille skønhed er min drømme hyp.. Alle de underlige ting han gør...
Han er faktisk snart som en hund , kan sagtens hente ting for mig, som f.eks snor eller plastik, tossede følle
Og så ved han os allerede han er hingst, uhh så lækker
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.231
Malene: Lille? xD Han er enorm stor. 1.71 og kun 2 år.
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Men lækker er han skisme !
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.231
Glæder mig sådan til at høre hvad de giver ham af tal til kåringen. : D
Uha jeg er stolt.