{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
171 visninger | Oprettet:

Tillo !
Tillo !
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Hejsa {{forumTopicSubject}}

Hvad nu... Jeg har ikke egen hest eller noget, men kan jeg stadig være med på siden? For jeg er VILD med heste, men må desværre ikke selv få en, eller gå til ridning... Ja, jeg må i det hele taget ikke ha noget med heste at gøre.... Men alligevel ville jeg nu gerne dyrke min interesse lidt, på bedst mulig måde... så kan jeg være med her?

Knus Tillo

PS. Jeg havde en hjemmeside, men slettede den da Kine M B sagde at det er ulovligt, hvilket jeg ikke vidste... Men nu er den selvfølgelig slettet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hejsa
  • Tillo !
    Tillo ! Tilmeldt:
    nov 2004

#1   9. nov 2004 Er der andre der kan se det her inlæd end mig selv? Håber det er, for så er det vel ensbetydende med at jeg kan være med... håber det..

• #2   9. nov 2004 Hejsa...

Ærgeligt at du ikke må have med heste at gøre...

Jeg kunne ikke undvære dem. Hvor gammel er du? For når du bliver 18 må du vel selv om det?

Jeg synes bare du skal være med i forummet så meget du har lyst til.

Knus Martina

• #3   9. nov 2004 du skal da selvfølgelig have lov til at være med i forummet selvom du ikke har hest.

Må man spørge hvad der var i vejen med din hjemmesiden siden den var ulovlig??

• #4   9. nov 2004 ja selvfølgelig må du være her i forum smiley

• Tillo !
    Tillo ! Tilmeldt:
    nov 2004

#5   9. nov 2004 Det var en net-pony hjemmeside, jeg vidste slet ikke det var ulovligt... så nu er den seævfølgelig slettet igen!

Jeg må ikke ha noget med heste at gøre, da mine plejeforældre er rigtig pyldrede, og tror at jeg kommer til skade af det... ved godt at der selvfølgelig er en chance for det, men heste ER altså ikke = skader hele tiden... det tror de...
    Jeg er 14

• Tillo !
    Tillo ! Tilmeldt:
    nov 2004

#6   9. nov 2004 Godt at jeg må være med :O) Forresten, flotte heste i har! Især frieseren!!!

• #7   9. nov 2004 Tak skal du have Tillo...

• #8   9. nov 2004 altså.. så farlige er heste jo ikke hvis man ved hvad man har med at gøre.. og det kan man jo kun klære på en måde..... har du snakket med dine pleje forældre om de
    Jeg har helt ondt af dig når du så gerne vil...... jeg kunne ikke undvære mine hyppere.....

• Tillo !
    Tillo ! Tilmeldt:
    nov 2004

#9   9. nov 2004 Da jeg boede hos min far, gik jeg til ridning, og havde gået til det lige siden jeg var 5 år... Men efter jeg er kommet ud til mine plejeforældrer, vil de ikke lade mig gå til det..... I er også heldige at i, i det mindste må snakke med heste hver dag... endda det at nusse om en hest igen ville jeg gøre alt hvad jeg kunne, for at komme til... Kan heller ikke forstå hvorfor de ikke vil lade mig være i nærheden af heste, men det vil de altså ikke..... desværre...

• #10   9. nov 2004 det er da godt nok træls smiley

Forstår dig godt.. det må ikke være sjovt...

• Tillo !
    Tillo ! Tilmeldt:
    nov 2004

#11   9. nov 2004 Nej bestemt ikke.... det er ikke sjovt..... Men er glad for at jeg kan sidde og kigge på de smukke væsner her :O)

• #12   9. nov 2004 ja :o) hehe.... men selfølgelig ville det være fedt hvis du selv kunne ride osv..

• Tillo !
    Tillo ! Tilmeldt:
    nov 2004

#13   9. nov 2004 ja... savner det... i dressur var jeg nået til Lb1 og i spring var jeg noget at springe 90 til træning, på den pony jeg havde halvpart i...

• Tillo !
    Tillo ! Tilmeldt:
    nov 2004

#14   9. nov 2004 noget = nået

• #15   9. nov 2004 okay... en skam du måtte opgive det.....

• Tillo !
    Tillo ! Tilmeldt:
    nov 2004

#16   9. nov 2004 Ja... men det er der jo ikke så meget at gøre ved nu. Sandie, kigger du ikke lige på det inlæg jeg lige har oprettet? Vil du være medlem?

• #17   9. nov 2004 kigger lige.. 2 sek..

Kommentér på:
Hejsa

Annonce