{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.525 visninger | Oprettet:

Stutteri Enemærke - Zenta søges. {{forumTopicSubject}}

Hej - for mange år siden (i midten af 90'erne) havde jeg en unghest, DV hoppe fra Stutteri Enemærke:
Zenta Enemærke, efter M: Elica, F: Zorro Z og MF: Grandois.
Jeg solgte hende tilbage til opdrætteren efter 3 år, for hun var for stor en mundfuld for mig dengang.
Er der nogen herinde fra, som kender hende, eller ved hvor hun er? Jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvad hun har bedrevet gennem årene. Tror nok hun fik et føl ved navn Zarina.
Mvh. Betina Ludvig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stutteri Enemærke - Zenta søges.
  • Michelle B
    Michelle B Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #1   3. maj 2013 Hej Betina

Zenta stod på Stutteri Enemærke og var avlshoppe indtil stutteriet lukkede for et par år siden. Zenta blev solgt til en privat familie i nærheden af Horsens, hvor hun vist stadig er. Hun er så vidt jeg ved blevet pensioneret nu. Det er rigtigt at hun fik et føl ved navn Zarina. Jeg har haft hende siden hun var tre år gammel og bruger hende dressur, som er klart hendes stærkeste side.
    Jeg er ikke helt sikker på om Zenta blev brugt til stævner.

Mvh. Michelle

• #2   11. nov 2013 November 2013
    Jeg har Zenta stående her hos mig i Hundslund (syd for Århus).
    Du er velkommen til at kigge forbi.
    mvh Poul Birk
    e-mail: pb@nspartner.dk

• #3   30. apr 2014 April 2014
    Kan se at ZARINA ENEMÆRKE, som jo må være føllet så, skal ud og starte i Hylke rideklub i denne weekend under rytteren Michelle Brandtlund smiley

• #4   14. maj 2014 Zarina er Zentas første føl.
    Har lige fået et fint hingsteføl på Zenta.
    se http://stald-eskelund.dk/heste/32-eskelunds-zefyr

• josefine k
    josefine k Tilmeldt:
    jan 2011

#5   13. sep 2014 Zenta stod ved min Familie i en del år, indtil vi solgte hende. Du må være den kvinde hun stod ved, hvor venstre side af hendes hals blev sprættet op, og hun den dag i dag, har et stort ar efter. Gunnar fortalte i hvert fald om denne kvinde der ikke havde råd til, at betale dyrlægen, så Zenta blev lappet sammen under kummerlige vilkår. Jeg ved ikke om det er dig han mente. Zenta havde i hvert fald en masse gode år ved min familie smiley

• #6   6. mar 2016 Josefine - Nej det var ikke mig, der havde Zenta, da hun havde en ulykke med halsen. Jeg havde kun Zenta til hun var 4 år gammel.
    Jeg har for nyligt besøgt Zenta og hendes føl Zephyros hos Poul Birk, og så det grimme ar og fik fortalt historien om, at hun havde hængt fast i noget pigtråd hos en tidligere ejer. Stakkels Zenta.
    Dejligt at vide, at hun også har haft det godt hos jer Josefine.
    Mvh. Betina Ludvig

• Justian A
    Justian A Tilmeldt:
    dec 2016

#7   3. dec 2016 Hej
    hvor en Zenta kommet hen nu ? efter poul har solgt hende ?
    Jeg har hendes datter Zaroya Enemærke.
    vh Justian

• Gitte K J
    Gitte K J Tilmeldt:
    aug 2014

#8   9. apr 2018 Hej. Er her nogen som ved hvor Camelia er i dag. Hun var også avlshoppe i Gunners stald. Jeg købte hende og havde hende en del år. Vi fik følet Roci Enemærke på hende.

Kommentér på:
Stutteri Enemærke - Zenta søges.

Annonce