873 visninger
|
Oprettet:
Hvilken farve til sort og brun? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Nu er min parts sadel snart klar til brug, og så kom jeg til at tænke på... Hvilken farve mon jeg skal vælge?
Hans sadel er sort og brun, som ses på billedet herunder, og han er en skøn sort og hvid knabstrupper. Jeg tænker at smide en trense sammen til ham der er sort med brune detaljer, men er lidt i tvivl om hvilken farve underlag der ville passe bedst?
Normalt er jeg vant til kun at have en farve på sadlen, så det er noget lidt andet
Min egen hvide hest har "primært" petrol, og har trense, kapsun mm. i sort med petrol som kontrast.
Hesten kan jo bære det hele - men hvad ville i mene går godt til sadlen?
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.317
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.317
Normalt er jeg også en stor fan af rød og lyseblå til hvide heste, men i det her tilfælde ved jeg ikke helt hvad jeg synes. Bouffon har så meget blikfang i sig selv, så det ville næsten være synd at ride med for kraftige farver på ham.
Tager fokus fra de flotte pletter
Og når sadlen så også har lidt "going on" frygter jeg måske det bliver for meget
Jeg ved det ikke endnu, har ikke nogen underlag der passer under den sadel, så har endnu ikke set ham med andet end sort (og lyseblå self)
jul 2013
Følger: 27 Følgere: 95 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 599
De fleste af mine venner der har buckeburgeren (den der ligner amaranten) har næsten aldrig underlag under.
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.122
Jeg tænker ligesom Aimee at et rensdyrskind kunne se kanon flot ud - eller måske et mørkt lammeskind
Mvh Charlotte
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.220
maj 2009
Følger: 104 Følgere: 146 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 2.191
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
Ellers et sort eller brun.
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Skriv dine yndlingsfarve på et stykke papir.
Fordel sandsynligheden helt jævnt for, at de forskellige farver bliver slået med terningen.
Fx 1= rød
2= brun
3= koksgrå
Osv.
Kan du ikke lide jævn fordeling, og har lyst til at fx
3 til 4 giver koksgrå, så har du afsløret dig selv.
Men jeg indrømmer blankt, jeg havde taget mørkegrøn. Eller noget andet neutral - det pæne er altid hesten, ikke bling bling, så lad udstyret være lidt neddæmpet.
Eller en tilfældig farve og farvekoordineret senere i livet.
sep 2013
Følger: 16 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 282
aug 2009
Følger: 75 Følgere: 68 Heste: 4 Emner: 52 Svar: 349
Hvilken farve til sort og brun?