{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Ferie for evt en /to Heste piger/drenge {{forumTopicSubject}}

Har over længere tid tænkt på alle de heste piger og drenge som ikke har forældre som har råd til at sende dem på ride lejr / rideskole.
Jeg har selv været så heldig at havde pony/ hest ,og det samme har mine tre børn også haft.
Nu er børnene fløjet fra reden smiley
Og jeg kunne godt tænke mig at gøre en eller to glade en uge i sommerferien med hestene hos mig.
Tror i der er noget der evt kunne have int ,vil jeg gerne høre alle jeres meninger og svar.
PS det vil ikke koste personen noget .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie for evt en /to Heste piger/drenge
  • #1   22. sep 2019 Jeg synes, at det er velmente tanker du gør dig.

Jeg aner ikke hvem, det er godt at spørge.
    Men, fx mødrehjælpens butikker er landsdækkende.
    Måske den lokale mødrehjælpen butik ved, hvem der er relevante som samarbejdspartner for dig.

• #4   22. sep 2019 Wow hvor fantastisk ??
    Jeg er alene med 2 børn, hvoraf min datter på 9 er heste tosset (jeg selv har redet siden jeg var 4 og har arbejdet med heste hele livet) men ja da jeg er på ressource ydelse så har vi Ca 300 kr om ugen til alt så jeg har ikke råd til sommerferie. Så det ville jeg da helt klart søge hvis jeg så sådan et tilbud. Men tror også der bliver rift om det...
    Men virkelig en fantastisk tanke og idé.

• #5   23. sep 2019 Oplæg på fb - der ser mange det - og super ide smiley

• #6   23. sep 2019 Jeg har arbejdet i Børnesagens Fællesråd. Vi fik jævnligt henvendelser fra privatpersoner og erhverv som ville hjælpe udsatte børn og unge med bla ferie osv. Vi endte med at ansætte en til at organiserer alle tilbud og tage kontakt til de familier, vi tænkte kunne være interesseret. Så skriv/ring til Børnesagen og spørg om de vil formidle kontakt videre smiley Jeg ved ikke, om det stadig er noget de gør, men prøv smiley Deres mail/telefon står nederst på hjemmesiden.

• #7   23. sep 2019 Tak for alle jeres råd og input , helt sikkert noget jeg vil arbejde med hen over vinteren smiley

• #8   23. sep 2019 Jeg synes at det er et super fint tilbud! Men som en anden siger, så skal man være opmærksom på at det ikke kun er de udsatte som søger pladserne, så der skal man på en eller anden måde kunne sortere dem fra, som bare gerne vil ha'.
    Så dem der har behov kan få smiley
    Super initiativ!

• #9   23. sep 2019 Det er jeg helt klar over sådan vil det nok altid være .
    Men jeg ved hvilken gruppe jeg vil gå efter smiley
    Men tak for rådet

Kommentér på:
Ferie for evt en /to Heste piger/drenge

Annonce