{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til HA'erne {{forumTopicSubject}}

Da jeg mener at mange kan have brug af svaret på mit spørgsmål, har jeg valgt at poste der her på forum, og jeg håber at der vil blive svaret.

På marked er der en kategori der hedder Billeder og Tegninger. Det er fint nok, og det blev i sin tid lavet for at undgå at det resterende marked skulle spammes af folk der ville lave det ene og det andet for andre.

Samtidigt bliver det også flittigt benyttet af brugere som tilbyder fotografering eller tilbyder at lave tegninger af andres heste.

MEN, hvis man i brugerbetingelserne læser under brug af markedet(nærmere bestemt 4.2, vedr. kommercielt salg), står der at man IKKE må æslge ting på bestilling.

Grunden til at jeg undre mig over dette, er at jeg selv flere gange har reklameret for billeder jeg har taget, samt jeg nu ville oprette en annonce med pandebånd jeg laver. Desuden har jeg set at der er en del brugere der bruger marked til at reklamere for bestillingsvarer.

Det jeg gerne vil vide er blot om HA'erne ikke er klar over det det står i brugerbetingelserne, eller om der er en anden årsag til, at disse annoncer ikke bliver slettet?

Jeg mener det er vigtigt at vi får svar på dette, da man ved oprettelse af disse annoncer i følge brugerbetingelserne, vil blive slettet uden varsel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til HA'erne
Kommentér på:
Spørgsmål til HA'erne

Annonce