{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

10 års jubilæum {{forumTopicSubject}}

Eller mere korrekt - 12 års jubilæum, blev oprettet i 2007.
Jeg fandt lige for sjov et emne, jeg skrev for 10 år siden.

https://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/488773-forsker_vs__proff_rytter_

Ind imellem ville jeg ønske, at jeg kunne slette samtlige forum emner jeg har skrevet her på hestegalleri, for en del af dem er edderemame tåkrummende og bare ja, den der facepalm smiley på Facebook.

Det er sjovt som tingene ændre sig - men det burde de jo også gøre, i løbet af 10 år. Uanset om det gælder privat eller heste.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  10 års jubilæum
  • #1   31. jul 2019 Jeg troede faktisk man kunne slette tråde/emner herinde... smiley

• #2   31. jul 2019 Hmm kan man ikke slette tråde???

• #3   31. jul 2019 Det er da mega sjovt at se tilbage på! Og især se at man personligt har rykket sig, forhåbentligt, i en bedre retning.

Jeg har selv lagt alt for dumme emner ind, hvor jeg nu tænker at det er indlysende og logisk, hvad svaret/løsningen var smiley

• #4   31. jul 2019 Jeg synes faktisk det er fedt, at man kan gå tilbage og se hvordan man har udviklet sig gennem tiden - de næste 10 år vil sikkert også indeholde sådanne tråde med udvikling smiley

Det er jo sådan at vi alle konstant udvikler os - gør vi ikke det så stagnerer vi, og bliver mærkelig sære mennesker med gammeldags meninger og holdninger.

Jeg er fx DYB af beundring over min mor på 82 år - hun er født før 2 verdenskrig, før der gik mennesker på månen, den gang det var normalt at have hestevogn...... og hun sender e-mail og sms’er, og har fx lige lært at vedhæfte billeder i sine sms’er smiley
    Det er dælme at blive ved med at udvikle sig smiley

Og jo når man er ung/yngre er man nok mere “sort/hvid” og bliver lettere grebet af noget meget intenst - mens man bliver lidt mere “grå” og “lad os nu lige se” når man bliver lidt ældre, og har prøvet nogle forskellige lignende ting igennem tiden smiley

Men jeg synes det er FEDT - at man i stedet for at drøne ind og forsøge at slette fortidens meninger, i stedet omfavner dem og siger “det var mig den gang - jeg ville nok gøre det anderledes i dag - men det er stadigvæk en del af mig og min udvikling “
    For verden er ikke et perfekt sted med perfektedhed fra dag 1 - gudsketakoglove smiley

Så DYB respekt for at dele “udvikling” fremfor altid at skulle dele “perfekthed” smiley

Mvh Charlotte

• #5   31. jul 2019 Du har så meget ret Charlotte, og hvor er din mor bare mega sej! Gid vi alle fortsætter med at lære og udvikle os på den måde! smiley

• #7   31. jul 2019 Helt enig med Charlotte smiley
    Jeg har også 10-års jubilæum herinde i år og jeg var kun 13 år dengang smiley

• #8   31. jul 2019 Det er faktisk sjovt, at sidde og kigge tilbage i sine gamle forum-emner smiley

Nu kunne jeg ikke lade være at lige skimte igennem, hvad jeg selv har bidraget med gennem de 15 år jeg selv har været med. Denne gav mig endnu engang et smil på læben smiley

https://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/75508-et_ansvarsloest_hestekoeb

• #9   31. jul 2019 Fantastisk historie Ann! Og den gælder stadig den dag i dag!

Kommentér på:
10 års jubilæum

Annonce