396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Undervisning i frihedstræning Undervisning i frihedstræning

Hej HG!

Jeg skal om lidt over en måned til at starte op med undervisning fra jorden af, med min skønne 3 års dreng. Jeg regner med at træne ham inden for den akademiske ridekunst og klassisk dressur og har fundet en underviser i området som vi vil starte op med. (og alt vi laver og alt undervisning er fra jorden af, da jeg ikke vil tilride endnu)

Men jeg har også et brændende ønske om at gå videre med frihedstræning og trickstræning med ham, som han virkelig elsker at lave, og jeg vil gerne dygtiggøre mig mere inde for dette punkt også... Vi begge kan det grundliggende, men vi vil begge gerne mere, da jeg syntes det er en fantastisk og sjov måde at styrke vores relation på.

Men er der nogle der underviser i Fredericia området?

Mvh Emma smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervisning i frihedstræning
  • #1   23. jul 2019 Jeg sender dig lige en pb når jeg får fri smiley Hvis du kan samle nogle stykker vil jeg gerne komme forbi. Jeg kender desværre ikke nogle som bor tæt på dig - men Charmaine Berdino kører ind imellem på undervisningsture rundt i landet smiley

profilbillede
  • #2   23. jul 2019 Emma du må gerne komme forbi kolding og lege med Louis han kan i hvertfald en del tricks smiley

ellers så kan Frida anbefales, hun er sej smiley

• #3   24. jul 2019 Aimee: Det kan være jeg tager dig på ordet smiley Spencer er den første hest som jeg laver sådan noget med, eftersom jeg ikke har haft hest før, og jeg er heller aldrig blivet lært (eller for den sags skyld set med egen øjne) hvordan tricks og fri træning gøres... smiley Så alt hvad jeg har lavet med ham ind til videre har bare været ideer, gæt og udfra ting jeg har set på nettet xD Så det kunne måske være meget godt at komme ud og se med egne øjne smiley

Frida: Uuuh det tror jeg bliver svært, men kan lige høre om ad... Det er fordi jeg har hesten opstaldet på en rideskole, som er meget rideskole agtigt, hvis du forstår?... Vi er kun 2 som er interesseret i leg og tricks med hestene, og ved ikke om hende som også kan lide sådan noget, har råd til undervisning pt.... smiley Men hvis du kommer i området, så må du meget gerne skrive smiley Og jeg vil helt klart holde øje med Charmaine Berdino! 1000 tak! smiley

• #4   24. jul 2019 Du er meget velkommen i hvertfald, så du skriver bare hvis det er smiley

Kommentér på:
Undervisning i frihedstræning

Annonce