' forstuvet armen :'( {{forumTopicSubject}}
' ja her i forgårs da jeg skulle springe min bedste venindes hest ( bandit se under mit fotoalbum ) så sprang jeg .. da højderne kom lidt op , tøvede jeg lidt men sprang , dog jordede han aftsted så jeg ike kunne følge med i springene , der var nemlig 2 høje efter hinanden så han skulle lave cirka 2 galopspring for at kunne komme over .. og han er selv 130 cm .. der røg jeg så af da jeg ike kunne følge med i det sidste spring , jeg landte der skete mig dog intet .. jeg satte mig op og sprang igen .. jeg sprang de 2 spring 2 gange , og nogle små .. da han havde refuseret med mig så inden vi sprang gav jeg ham en med pisken , så han havde fart på .. og han jordede næsten igennem springene .. så da vi skulle jorde af kom vi galopere mod åbningen , ( dog havde vi glemt at lukke den ) så jeg ville dreje ham væk fra åbningen , det lykkedes dog .. men da vi var ved åbningen og jeg troede at han ville galopere videre så Snød han mig og galopere skarpt ind mod åbningen , der faldt jeg af og landede på min venstre hånd .. jeg lå lidt .. så kom smerten , min veninde var løbet efter bandit som var løbet imod stalden .. smerten kom bare avav , det var dog ike så man kunne tude til den smerte .. men det dunkede .. smerten gik dog hurtigt væk .. jeg lå lidt igen . og hørte min veninde skælde bandit ud .. så kom hun gående . jeg satte mig selvfølgelig op .. så galopere jeg to rundter ( med en arm ) og så skridtede vi en tur .. så her igår om morgene , kørte vi på skadestuen og fandt ud af at håndleddet var forstuvet .. så må ike ride .. så sagde min veninde forsjovt .. vaa? skal du ike ride bandit imorgen haha .. jeg kan sagten bevæge fingrene men ike håndleddet . og har selvfølelig ike fået gibs på .. ( alt det her har jeg skrevet med 1 hånd )
apr 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 223 Svar: 4.507
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 365
apr 2007
sep 2006
apr 2007
feb 2005
Følger: 136 Følgere: 152 Heste: 2 Emner: 159 Svar: 844
Men hvis hesten ikke har haft sprunget i et stykke tid, så hellere bare tage en masse små spring, og måske 5-6 dage efter sætte dem 10 cm. højere op
sep 2006
' han syntes de er så kedelige , så han bare går over dem .. og det er ike sjovt at springe på en hest som ike gider springe de små .. og 100cm er ren barnemad for ham
' forstuvet armen :'(