{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 års vokser
  • #1   10. jul 2019 Se på mor og far, hvis de er kendte og se hvad størrelse de har. Det er ikke sikkert at din hest får et større hoved. Jeg har set en ret stor Gelder, 170 cm + med et hoved i størrelse cob. Så alt er muligt.

• #2   10. jul 2019 Kommer velsagtens også meget an på hvilken race den er? smiley

• #4   11. jul 2019 Jeg tror ikke det er sådan til at planlægge sig ud af.

Min oldenborg på 2 år har et meget ædelt smalt fuldblodshoved, så han går med en cob grime, han er allerede 165 cm i stang, og forventes at blive 170-172 cm i stang - men jeg tror han ender med at være en stor cob/lille full til fremtidig trense/grimer.

Hvis det er fordi du gerne vil træne hende med trense nu, så køb evt en på tilbud/brugt i str cob, så kan du altid afvente hvad hun ender med at blive i størrelse, til når hun skal have en dyrere trense.

Mvh Charlotte

• #5   11. jul 2019 Jeg fik min unghest, da han var 2½, der brugte han full - det gør han stadig nu som års.

• #6   11. jul 2019 Okay hun er DV og hun er bagud med sin udvikling kan man også tydeligt se på hende. hun er først færdig når hun er tættere på 5 år end 4 år.
    og forældrene ligger omkring 170 +-
    så hun skal nok vokse noget mere endnu. var mere om man kunne forvente noget med hovedstørrelsen

• #8   11. jul 2019 Jeg havde en 5 års på 160 cm, der brugte cob. Lige pludselig kunne hun ikke passe trensen og måtte op i full. Så selv forholdsvist sent, kan hesten vokse

Kommentér på:
2 års vokser

Annonce