{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

rengående VS ikke rengående {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

håber der er nogle kloge personer som kan hjælpe mig lidt...

Når gilbert går på løse sten går han som om han er lidt ømtået (uren) men så snart vi kommer væk er der intet....

i dag var jeg i skoven her til aften og vi hyggede os der var slet ikke noget da jeg så kommer tilbage til rideskolen og stiger af og går ind med ham og sadler af, og igen kommer ud for at skylle ben sider der nogle af de større tøser og de råber så til mig DIN HESTE ER IKKE RENGÅENDE!!! jeg skynder mig at skylle færdigt og så får jeg to tøser ud (ikke dem som sagde det) for at se om han var uren eller halt og der var intet ude på vejen han trådte rigtig fint igennem og sådan....

mit spørgsmål er så.. hvorfor er han sådan lidt uren når han går på disse sten... det skal lige siges at han har sko på alle 4 hove og der intet er alle andre stedre hvor der ikke ligge løse sten over det hele...

han er jo engelsk fuldblod og de han meget lave hove... kan det være fordi stenene rammer sålen eller?

håber i forstår sådan nogen lunde hvad jeg mener.... og håber der er nogle der kan forklare mig lidt om hvorfor og hvad jeg evt kan gøre...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rengående VS ikke rengående
Kommentér på:
rengående VS ikke rengående

Annonce