Dressur støvler {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Da jeg vil have en disideret Dressur støvle, ville jeg lige høre jeres meninger/erfaringer...
Har alle dage haft allround men mest spring relateret støvler.
Så for at gøre et lang besked kort...
Hvilke vil i anbefale, vil helst ikke over 5.000
Vh.
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
Solid lynlås, der ikke ses når man rider, sidder godt til og godt læder.
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.272
Jeg har også en par Cavallo Linus som er ret lækre, men har endnu ikke brugt dem så meget
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
Men du må ud og prøve, da de forskellige mærker, har forskellig pasform. Der er mange mærker at jeg ikke kan passe, da jeg har en meget høj vrist.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 34
Hvis jeg skulle have nogle til stævne brug ville jeg vælge insignis
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 56 Svar: 443
Har selv et par, og det er de bedste støvler jeg nogensinde har ejet. De har været super lækre at gå til, har ikke fået en eneste vabel af dem.
aug 2015
Følger: 30 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 108
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.567
De Niros dressurstøvler er primært Leuca (med spænde øverst) og Raffaello, Tiziano og Bellini. Forskellen på de tre sidste er egentligt bare hvor stramt modellen sidder om ens ankel - også en smagssag. Jeg mener alle standardmodeller koster under 5000 kr.
Her kan du se nogle forskellige https://www.instagram.com/lundemoellenrideudstyr/p/BXiYEa8l_6Q/
Jeg har modellen, der hedder Tiziano og bruger den både til hverdag og til stævner
Jeg vil anbefale dig at tage ud i en butik, hvor der forhandles flere forskellige støvlemærker, så du nemmere kan få en ide om hvilke, der passer dig bedst, og hvilke du synes er flottest
jul 2008
Følger: 65 Følgere: 67 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 2.556
Lækker støvle - men synes de ca. 4.500-5.000 kr. som de kan koste fra ny af er mange penge. Det ville jeg ikke give for dem, men de er da flotte og har en behagelig støtte... dejligt stive, så de krøller ikke + giver god støtte, og er dog relativt bløde v. anklen, hvor de dog er lidt gammeldags med OK bred ankel - jeg kan ride i tykke uldsokker, det er der plads til. En dejlig høj støvle - havde svært ved at finde nogle i min str., der var høj nok. Jeg købte dem i 32 i omkreds, og det tog mig 2 mdr. at få dem lynet helt (vejledt af skomager til at give det et par mdr.), og nu lukkes de uden problemer og sidder fint til ved læggen. Så hvis du vil investere i dem, så køb dem til den lidt lille side
Dressur støvler