{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Efterlysning - Cherif, vallak, ca. 130 stang, Has Høj Rideskole {{forumTopicSubject}}

Mødt på Has Høj Rideskole / Hovmarkens ridecenter (2005-2006)
Vallak / Alder uvidst / Race uvidst / ca. 130 i stang / Navn: Cherif (Kan sagtens have skiftet navn siden da)
Sidst hørt om ham tilbage i 2008 hvor han var solgt til privat hjem (Som jeg forstod det)

Kig venligst i mit billede album hvis han ringer klokker, der er billeder fra flere vinkler!
Vil også gerne have besked hvis nogen ved han er død.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning - Cherif, vallak, ca. 130 stang, Has Høj Rideskole
  • #1   27. maj 2019 Hvis han ikke er solgt er han på strøgårdens rideklub i Greve på Sjælland smiley

• #3   27. maj 2019 Jeg har skrevet til cherifs ejer om de har solgt ham så kan jeg fortælle om han lever og har det godt osv smiley i 2014 havde han det fint og går i en kæmpe flok smiley

• #4   27. maj 2019 Strøgårdens rideklub Sherif er ikke den samme som den jeg søger. - Pletterne sidder forkert.
    Og jeg er blevet anbefalet Facebook før, men ingen ville sige HVOR jeg skulle efterlyse ham - De få der gav nogle steder, de steder blokeret mig, eller accepteret ikke efterlysninger. - Hvis du mener det er let via alle de mennesker man er/kan være venner med derinde, kan jeg sige jeg ikke engang ejer facebook, så har ikke nogen stor venneskare.

• #6   27. maj 2019 Der er også en facebook grupper der hedder heste efterlysninger

• #7   3. jun 2019 "Heste efterlysninger" blokeret mig. - Men gætter på jeg snart ikke har andet valg end at forsøge igennem der igen så

• #8   3. jun 2019 Nu nævner du at du er blevet blokeret af flere FB grupper, og ikke blive accepteret som medlem. Nu stussede jeg over at du skrev du ikke "ejede facebook". Bruger du i såfald en nyoprettet el. fiktiv profil? For dette kan i høj grad have noget at sige i forhold til om man bliver accepteret ind i div. grupper. Virker ens profil fake, er der også større risiko for at blive afvist, for at forhindre falske profiler i at forårsage spam/snyd/mv.

• #9   3. jun 2019 Ja jeg beklager jeg ikke er meget for at lægge alt for meget info på sådan noget djævelskab.
    Men kan være jeg kan overtale min mor til at bruge hendes denne gang.

• #10   3. jun 2019 Du skal skam ikke beklage overfor mig - jeg ville blot gøre dig opmærksom på at hvis din profil fremstår "bar", kan det være med til at gøre det sværere for dig at bruge div. facebookgrupper.
    Det lyder som en god idé at prøve med din mors profil hvis der er mere "kød" på den smiley

Kommentér på:
Efterlysning - Cherif, vallak, ca. 130 stang, Has Høj Rideskole

Annonce