30. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Tralier læsning igår :) hør om det {{forumTopicSubject}}
Hej.. igår skulle vi prøve at læsse vores to heste. den ene 5 årig hoppe Kissproof hun har været i tralier før men den anden Odil brugte vi virkelig lang tid på da vi skulle hente hende.
Men så kom janni med tralier som skulle hjælpe os , sammen med min mor. Jeg var en smule nervøs hvordan det skulle gå. men Kiss var meget nysgeri og fik forhovene op, og vi lokked hende med gullerødder og tålmodighed og VUPTI hun var oppe tog ikk særlig langtid, men så anden gang vi prøved med hende stopped hun ved rampen, men så tog min mor og janni et trækketov i hver sin ende og prikket lige så stille til hende og hun kom op (ligesom hun skulle have lidt støtte der).
Så kom den ældre hoppe ind vi prøved at lokke hende men hun er SERIØS god til at strække hals og hende må man ikk hive for meget i så bliver hun stædig. men så prøved de det sammen med tovet det rørte hende ikk. men hun kom op ;). 1 gange vi gjorde med dem en af gange var uden skille væg og så næste gang med skillevæg som gik fint. og vi gik npgle gang med dem op.
og så kom begge op sammentid i hver sit rum og de tog det rigtig flot
3 Trin var at køre med dem, jeg må indrømme at jeg havde lyst til at gå bag tralier for var nervøs for hva min unghest vil sige? (hun kom i en heste transport). men os tre tøser satte og bag i og min mor kørte. Det fede var at der er vindu i traler så man kan sidde og kigge bagud så ser man hesten hovder og lidt af kroppen :)..
Men de tog det rigtig flot. godt nok hende som ikk var glad for tralier havde lidt skidt lidt. men da vi købte hende skulle man tro hun havde været ude at bade hun svedet VIRKELIG men det gjorde hun ikk igår og vi skal heller ikk køre vildt langt med dem den dag de skal flyttes
Har i haft nogle gode/dårlige oplevelser igår?ellee r for nylig
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Tralier læsning igår :) hør om det