893 visninger
|
Oprettet:
Opstaldning {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Da jeg snart får hest, søger jeg derfor et sted hun skal stå opstaldet. Og det vil jeg selvfølgelig have have fundet inden jeg får hende. Stedet skal være nær Randers, maks. 10 km fra Randers. Håber at høre fra jer.
Knus Signe
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 468
Vi har islændere og står et vidunderligt sted ikke langt fra dejlig skov. Det er så et islænder sted, og baseret på hygge og skovture, men stadig med ridehus og mulighed for undervisning.
Jeg har også stået på stevnstrup Rideklub, det var ikke noget for os, men er du konkurrence-rytter er faciliteterne fine (det er nogle år siden), det var dengang meget stævneorienteret og med mange stævner og arrangementer.
Der er kallehavegård og mener noget der hedder mosegården, ikke steder jeg kender personligt, og sikkert flere steder
Jeg googlede opstaldning randers i sin tid, og fandt en del. Nogle længere væk selvfølgelig, men man kan jo tage ud og kigge de forskellige steder
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.567
Kommer an på dine krav og budget
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Er der nu blevet lov til at søge i forum?
Jeg spørger da jeg måske har gået glip af noget.. Det ville da være dejligt da jeg snart skal til at søge efter diverse også..
Mvh TT
jun 2011
Følger: 52 Følgere: 29 Heste: 4 Emner: 72 Svar: 526
Har selc lige spurgt om en del spørgsmål omkring herning så ser absolut ikke noget galt med hendes emne
mar 2011
Hej alle sammen
Da jeg snart får hest, SØGER jeg derfor et sted hun skal stå opstaldet...
Så må jeg også søge efter en part, gamacher osv osv.. Hun skal nok hvis hun skal følge reglerne, skrive at hun ønsker anbefalinger..
Mvh TT
aug 2017
Hvad er forskellen? Om hun søger en forretning der sælger dry feet, eller en forretning der sælger opstaldning er vel ud på et?
mar 2011
Mvh TT
aug 2017
Jeg kender ikke HG’s bevæggrunde, men ville personligt nok ikke bruge en andens tråd for at fremhæve at andre har fået advarsler.
Var jeg utilfreds, ville jeg kontakte Hg og hvis det ikke gav svar/løsning, så enten affinde mig med at sådan er tingene bare eller stoppe med at være herinde, men der er vi så forskellige som mennesker
mar 2011
Og det er usmagelig at anmelde en person til Hg for brud på regler som ingen annoncer i forum.. Og når man skriver ordet SØGER. Så er det en annonce.. Så er det mere pli at skrive at det ikke er tilladt det personen har gang i..
Mvh TT
Opstaldning