{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Møg pony :-( {{forumTopicSubject}}

Ja det er Champion (Rott) jeg snakker om..

I formiddags raserede han hele min ene indhegning og jo det er ham og ikke Giz der gør det. For Rott gik på den forkerte side af tråden efterfølgende.

Nu her for 5 min siden stod min lille pige på 5 år med ham og kaldte. Han var skam smuttet ud af den anden indhegning også.

Nu er de smidt ind, ikke om jeg vil ud og hente ham på vejen senere. Eller hos naboen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg pony :-(
  • #1   29. jun 2007 Haha, ej det da træls, men han har sikkert haft det skide sjovt med det.

• #4   29. jun 2007 Her til aften har han da ikke ødelagt folden, men kravlet mellem trådene som er sat specielt efter de små banditter.
    Men han beviser da han er cool nok når min lille pige bare sådan kan gå hen og tage ham. Han er jo trods alt hingst.
    Tja jeg har en gang afleveret naboens ene pony hjemme hos dem selv. Kunne ikke forstå hvorfor den var den eneste der var blevet lukket ud, så gik ud og tjekkede.
    Der var ingen andre, hegnet stod åben og så måtte jeg jo pænt trække ham hjem i deres stald.
    Skrev så en seddel til dem, at jeg havde lukket ham ind i sin boks da han var rendt ud.

Kommentér på:
Møg pony :-(

Annonce