{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.016 visninger | Oprettet:

AMT
AMT
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676

Dufour ansat ved Helgstrand Dressage. {{forumTopicSubject}}

http://www.ridehesten.com/nyheder/dufour-til-helgstrand-dressage/52372

En ansættelse som efter min mening kan have den største betydning for Dansk Ridesport LÆNGE!

Den ansættelse må siges at give Dufour det hun har manglet - Nemlig, de rigtige heste. Og dem får hun nu, da hun skal fungere som rytter af konkurrence- og salgshestene.

Jeg er vildt begejstret. Men jeg ved også at nogen stadig er så bag ud, at de tror at Helgstrand besætter Dufour's krop, og hun derfor pludselig ændre hendes ridestil mm. og derfor ødelægger sit navn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dufour ansat ved Helgstrand Dressage.
  • #1   22. okt 2018 Jeg læste det godt, og synes helt klar det må være en fordel for dem begge. Men tænkte godt på alle de negative kommentarer. Jeg ved ikke lige hvad folk regner med.. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#2   22. okt 2018 Ballonfisk: Jeg ser det også som en totalt WIN WIN for begge parter.

Jeg havde aldrig overvejet den ansættelse, men den giver så meget mening i mit hovede, da jeg læste det. Det er totalt oplagt smiley

Folk hænger sig så meget i fortiden og kommer aldrig videre. De negative kommentarer er så malplacerede, og virker fuldstændig ude af kontekst, og bare som et behov folk har for igen at gå mod Helgstrand.

• #3   22. okt 2018 Tænker også sikke et match- det kan kun blive godt med hendes kompetencer og det hestemateriale ??

• #4   22. okt 2018 Jep, helt enig smiley

• #5   22. okt 2018 Jeg tænker da at Helgstrand er sindsygt heldige med hende, og ja hun får helt sikkert stillet nogle lækre heste til rådighed med stort potentiale. Det er nok også bare hele den romantiske idé om Cathrine og Cassidy på gården derhjemme, der klarer sig selv, og nu bliver hun en del af en kæmpe stor forretning som Helgstrand. Jeg ved godt at hun stadig forbliver derhjemme og det bliver på en anden måde end det ofte fungerer med helgstrands ansatte. Men tror de negative kommentarer bunder meget i at man var lidt forelsket i hele Dufour teamet som det var, og så er der jo mange der ikke er særlig store fans af Helgstrand mere. Jeg tror i hvert fald det havde lydt anderledes hvis hun meldte ud at hun blev en del af Blue Hors.

Men ønsker dem alle kæmpe held og lykke og glæder mig til at se hvad det bringer, og tror det kan ende ud i endnu et godt springbræt for hende smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#6   22. okt 2018 LM: Du har helt sikkert fat i noget, omkring den der romantiske fortælling om en pige, uden de store midler, som selv har kæmpet sig op.

Men så må folk også bare indse, at hvis hun ikke ændre sin vej, så er hendes tid i toppen færdig om meget få år (vi snakker 3-4 år måske). Nu viser Bohemian ret så fine takter til din højeste klasser - men hvem siger at han klare sig godt nok blandt top 10? Og hvis han ikke gjorde, jamen så var hun fuldstændig ude af gamet. smiley

Jeg syntes det er en fed mulighed for hende, og en fed mulighed for Helgstrand. Jeg vil ikke sige at den ene er mere heldig end den anden smiley

• #7   22. okt 2018 Amt
    Jamen helt sikkert, hun skulle jo gøre noget for at “sikre” en foreløbig fremtid i hvert fald. At det så blev Helgstrand var sikkert en mulighed af mange er jeg ret sikker på, men de har vel nærmest haft kontakt siden hun købte Cassidy af ham, og nok især de sidste år hvor hun er toppet. Men man skal også tænke på at dette måske bare er et springbræt mod noget endnu større, så det er jo ikke ensbetydende med at hun fra nu af bare er en af dem fra Helgstrand. Jeg tror hun finder sin egen vej engang igen, og ellers en anden vej måske smiley

Men spændende bliver det da!

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#8   22. okt 2018 LM: Ja, som jeg forstår de har de haft god kontakt meget længe. smiley

Hvis hun kan indgå i noget meget større, så ville det blive vildt, og være en direkte plads på verdensranglistens 1.
    Men det fortjener hun også smiley

• #9   22. okt 2018
    Jeg synes det er sjovt at folk forbinder Helgstrand med en masse dårligt - når det er så længe siden især. Han udtalte på et tidspunkt noget om at heste ikke skulle på fold ( dem han havde ) og det er vel 10 år siden, hvilket han har ændret nu.

De "skandaler" så og sige Helgstrand har været med i, har en del år på bagen efterhånden og han har lagt stilen om og ikke været i klemme siden - man har vel lov og ændre sig, men ikke i hesteverdenen, der får du bare et stempel - klask, så er det sådan fremover smiley

Det er ligesom med Patrick Kittel der havde hele "blue tounge" skandalen - men den har folk lykkelig glemt. Eller Isabell Werth der kan findes i kreative "krøl hesten rundt" videoer på youtube - det samme med Edward Gal men de to har ingen klisteret noget dårligt på, de har altid været "in" så og sige.

Eller Charlotte og Hester hvor folk går meget op i at deres heste går i løsdrift - jo, men den gælder altså ikke alle hestene - Valegro gik ikke i løsdrift imens han har gået de store stævner eller på en kæmpe mark med 10 andre heste :P.
    Ligesom folk forguder Cathrine men glemmer at Cassidy går på en 10x10 ish paddock - men det er ikke synd, fordi det er Cathrine det drejer sig om der er alt rosenrødt og godt - havde det været en anden var det synd.

Eller at folk ikke bemærker at Charlotte eller Cathrine rider bag lod, hesten pisker med halen eller åbner munden.

( jeg har ikke noget imod det, forstår godt det når man har en så dyr hest ) men det er sjovt at nogen ryttere slipper afsted med en hel masse hvor andre der gjorde det samme, får en masse hagl for det ;).

Nå, sidespring - men ja, super samarbejde, han har styr på forretningen i hvert fald smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#10   22. okt 2018 Krikken: Men dit sidespring er jo fuldstændig korrekt.

Bare se hvor meget folk FORGUDEDE Totillas, da Gal red ham. Det var forfærdelig ridning - som i virkelig forfærdelig ridning, men folk elskede det, fordi at de slog verdens rekorden. Så kom Dunjadin, Ingen kendte hende, også slog hun verdens rekorden, og VUPTI, så var hun også alles farvorit.. Hendes ridning er lige så forfærdeligt, som alle andres. Hun slap bare afsted med det.

Jeg syntes ikke deres ridning er forfærdelig, men Deres ridning er ikke den der pusse nusse, løse tøjler, Love, Harmony-fis som folk snakker så meget om - og forhåbentligt bliver dressur på det niveau det heller aldrig.

• #11   22. okt 2018
    Jeg så en på facebook der skrev " så støtter hun officielt roll kur " - som hentydning til Helgstrands mindre heldige tilfælde for år tilbage.

... Men samme folk der tænker det glemmer nok hun ser op til Werth som netop før i tiden ( opvarmningsvideoer ser vi jo ikke mere til nu ), har gjort en del i "krøl rundt".
    Af en eller anden årsag undersøger folk ikke tingene. Folk var meget imod roll kur - samtidig med de var fan af Edward Gal, giver ingen mening.

• #12   22. okt 2018 Jeg skal da ærligt indrømme at jeg ikke har særlig meget fidus til hr. helgstrand.
    Og aldrig har haft det, selv før "skandalerne"
    Men dermed sagt synes jeg da heller ikke man kan bebrejde Dufour noget. smiley

• #13   22. okt 2018 Jeg bliver da ej heller en fan af Helgestrand nogensinde, men forstår da godt hun vælger det samarbejde pga de heste hun får tilsendt. Synes Helgestrand er utrolig heldig som får hende til at træne sine heste. Og er utrolig glad for at hun holder sig hjemme. Bliver spændende at se hvilke ekvipager der kommer i fremtiden smiley

Mvh TT

• #14   23. okt 2018 ligeyldigt hvad vi "hobby ryttere" har af negative ting at sige så har Helgstrand dressage opnået stor success.

fair nok de bruger andre metoder end os andre, de rider jo på topplan og har heste vi andre kun kan drømme om.

Ja de havde en skandale med den der hingst akeem foldager, men andreas har også haft blue horse martine og det var fandme en velgående og perfket hoppe.

Jeg syntes det er total god ting hun rider for dem. Hun er jo super dygtigt og får adgang til endnu flere heste end sine egne.

Ved at hun rider for dem og opnår gode resultater så får blur hors god omtale.

og fair nok folkens alle kan lave fejl, og vi ser dem bare mere tydligt fordi de er så offentlige. Der er sikkert mange der laver de samme fejl rundt omkring i de private stalde og ridecentre.

dette blir dog ikke påtalt så groft som deres gør eftersom de jo er kendte.

Glæder mig på hende vegne over denne mulighed.

• #15   23. okt 2018 Nikoline
    Ved ikke om det var en fejl eller om du har misforstået noget, men det vil i hvert aldrig blive god omtale for Blue Hors at hun rider for Helgstrand smiley

• #17   23. okt 2018 .... Helgstrand rider det ikke for Blue Hors og har ikke gjort længe. Han har ikke deres heste

• #18   23. okt 2018 Det ville da give dem mega god omtale hun rider for dem.
    Sådan en dygtigt rytter, der rider for sådan et stort sted.

det giver da dem god omtale

• #19   23. okt 2018 .... Helgstrand er selvstændig og stoppede ved Blue Hors for længe siden.

• #20   23. okt 2018 nåårh nej kan godt se jeg har skrevet forkert

• #21   23. okt 2018 Tværtimod ret ærgerligt for Blue Hors, at Helgstrand nu får endnu en stjerne samt lige har indgået aftale med Paul Schockemöhle. Som tidligere (og vel også stadig?) har en aftale med HP Horses.
    Til gengæld for heldigt for den danske ridesport og avl, som nu forhåbentligt kan blomstre endnu mere! smiley

• #22   23. okt 2018 Jeg er en af dem der synes det er en skam. Alle taler om at alle dem der synes det er en skam, er pga AH's ridemetoder. Næh, dem kunne jeg da ikke være mere ligeglad med, jeg har altid ment at der var for megen hets imod det.

Jeg er ovre i, at det er ganske kort tid siden han IGEN var med i en svindel sag. Hvorfor vil man arbejde under en svindler? Det er der jeg tænker 'en skam'.

Når det så er sagt, forstår jeg hende godt. Det er hendes måde at sikre sig pladsen i toppen på. Han får en god rytter, hun får hestene. Win.

• #23   23. okt 2018 DD - Det har jeg ikke fået med mig.. smiley hvad omhandler det?

Mvh TT

• #24   23. okt 2018 Jeg kan finde sager fra 2013 vdr. underbetalte medarbejdere - findes der nyere?
    ( lige på det punkt handler det så om 90% af hestebranchen, men fordi det er Helgstrand så popper det igen ud ).

Også har han i 2015 fået en bøde for noget ulovligt arbejdskraft, men intet nyere.

• #25   23. okt 2018 Maria - Ja det er gammelt nyt.. Ikke vits at skumme mere fløde på den ko.. Men det må da være noget nyere så?!

Mvh TT

• #26   23. okt 2018 https://www.bt.dk/danmark/dansk-ol-stjerne-er-blevet-stenrig-nu-har-han-faaet-kaempe-boede-for-at-bryde

Helt frem til 2016 havde han gang i noget. Det er altså kun 2 år siden.

Jeg er sådan set ligeglad med om det er AH eller lille Lise, men den slags svindel er ikke ok. Og er man så kendt og stor, burde man være klogere og holde sin sti ren.

For slet ikke at tale om at han vel tjener nok til ikke at burde svindle.

• #28   23. okt 2018 DD - Jeg bryder mig bestemt ikke om manden! Men det er en gammel sag, og hvor længe skal man blive ved med at hive sådanne ting op?! Det er ikke okay, han burde vide bedre osv osv.. Men igen, det er gammelt.. Havde det været en helt ny sag, havde jeg også råbt op!

Mvh TT

• #29   23. okt 2018
    Det er i 2015, det samme som jeg nævner - de skriver bare at bøden er den største der er givet fra 2014-2016 smiley

Og vedrørende sagen fra Sydkorea, så er han ikke dømt for noget, så det undlader jeg at tage stilling til - der er ingen der ved hvad er hvad.
    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-01-04-heste-for-millioner-saadan-endte-anholdt-sydkoreaner-i-nordjylland

• #30   23. okt 2018 Og skal alle de der har solgt de dyre heste til Anna Britta Troelsgard Nielsen, også straffes fordi de ikke vidste hvor pengene kom fra?! smiley

Mvh TT

• #31   23. okt 2018 DD
    Dem der tjener så godt, kan aldrig få nok... Og så tyr de til knap så gode metoder desværre ...

• #32   23. okt 2018 Er en sag gammel når den kun er 2 - 3 år gammel?

Det tror jeg mange svindlere der sidder bag tremmer lige nu, rigtig gerne ville have du stod op og sagde offentligt for politikerne. For så skal de da vist heller ikke side inde mere..
    Den eneste grund til han ikke sidder inde for hans sager, er trods alt hans navn og fordi han er i stand til at betale bøderne. Det er heldigvis hans held.

Sorry, men for mig er en sag som kun er 2 -3 år gammel, ikke gammel. Det er sager der stadig ville være igang lige nu, hvis han ikke var blevet busted.

Jeg har intet imod manden, hans ridning eller andet. Den alder er jeg ovre.
    Som jeg også skrev, om det var ham eller lille Lise er jeg ligeglad med.

Dog føler jeg at netop fordi det er ham, så er det ok nu der er gået 2 -3 år. Havde det været en almindelig borger, havde alle stadig råbt meget højt.

Jeg gider ærlig talt heller ikke en længere diskussion omkring det, hvis andre mener hans svindelsager nu er ok og forældede, er det heldigvis deres ret. JEG synes det er en skam man vil arbejde under en der har begået svindel af million kaliber, for få år siden. Men som jeg også skrev, jeg forstår hende også, hun sikre sig selv. Og hvem havde ikke gjort det.

Jeg stopper ikke med at følge hverken hende eller AH, af den årsag. Men derfor kan jg stadig ryste mit hoved.

• #33   23. okt 2018 Ja se der.. Jeg ville aldrig have arbejdet for manden.. Og jeg er ligeså ligeglad om det var lille Lise eller AH. Jeg synes ikke det er okay af den grund, men vi behøver ikke at skumme mere fløde på sådanne emner der er 1 år+ gamle. Det må domstolene tage sig af.. Jo mere vi giver de, jo mere kendte bliver de.. Dårlig omtale er stadig væk omtale..

Mvh TT

• #34   23. okt 2018 Det er vel ikke at skumme mere fløde på noget, at man ikke har tænkt sig glemme og gemme væk? Så kan alle jo begynde gøre strafbare ting og sager.

Hvis jeg kun skal vente 2 år, før det er forældet og glemt, så starter jeg gerne nu.

• #35   23. okt 2018 Vi har et retssystem der arbejder med at dømme og sørge for at mennesker bliver straffet for sine ugerninger. Jeg som privat person ville blive alt for fyldt op, vred og ked af det, hvis jeg skulle gå rundt og fokusere på alt det ulovlige/uretfærdige andre mennesker gjorde for over er år siden. Ja det er vigtigt at engagere sig i samfundet og sørge for at sende etiske korrekte signaler om at diverse ting ikke er okay. Men jeg personligt må holde mig til at koncentrere mig om de nyeste problemer eller de problemer der virkelig er en mærkesag for mig.

Mvh TT

• #36   23. okt 2018 Én ting er at sagerne måske har nogle år på bagen, men en anden ting er at man efterhånden kan nævne den ene svindelsag efter den anden. En ordentlig forretningsmand burde ikke engang have én på sig. Men han har altså flere. Jeg glemmer nok heller aldrig den med hesten Uno, hvor han prøvede at snyde hans medkontrahent for flere millioner kroner.

Om det så kommer Dufour ved, det ved og håber jeg ikke. Hun burde godt kunne ride nogle heste for ham uden på den måde at mærke til det. Dog er hans ry jo rimelig blakket af det, hvilket hun jo allerede nu hører lidt for smiley

Kommentér på:
Dufour ansat ved Helgstrand Dressage.

Annonce